Jeg leter meg litt vill. Hva slags trappegrind er å anbefale, og hva er forskjellen på den man bør ha oppe og den man har nede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra September. Den oppe bør ha skruer for ordentlig feste og ikke stang nederst (lett å snuble i). Nederst i trappa kan du vel ha nesten det du vil.Jeg leter meg litt vill. Hva slags trappegrind er å anbefale, og hva er forskjellen på den man bør ha oppe og den man har nede?
Vi har slike også, men kan bare bruke de nederst i trappen. Lille på 15mnd har begynt å prøve å åle seg under! Så tørr ikke å ha de på toppen hvert fall.Sniker fra September. Den oppe bør ha skruer for ordentlig feste og ikke stang nederst (lett å snuble i). Nederst i trappa kan du vel ha nesten det du vil.
Vi har disse både oppe og nede. Veldig fornøyd.
YRG1 rullegitter 0-120 cm, white
www.barnashus.no
Oj, det har aldri vært et problem her. Da er de kanskje skrudd fast for høyt opp?Vi har slike også, men kan bare bruke de nederst i trappen. Lille på 15mnd har begynt å prøve å åle seg under! Så tørr ikke å ha de på toppen hvert fall.
Er så langt ned som er mulig. Hun får ett ben under, så det andre. Har ikke kommet lenger enn det, men noe å være obs på hvert fall!Oj, det har aldri vært et problem her. Da er de kanskje skrudd fast for høyt opp?