Trappegrind

Har ei venninde som har den de selger på barnas hus i ala samme variant. Den virker helt genial og de har vært kjempe forbøyd så vi tenkte å kjøpe samme sort:-)

Har ei venninde som har den de selger på barnas hus i ala samme variant. Den virker helt genial og de har vært kjempe forbøyd så vi tenkte å kjøpe samme sort:)
Ikke kjøp beemoo sin :p hehe
Testet den, og fikk ny etter noen dagers bruk på reklamasjon. Samme problemet med denne, så nå får vi pengene tilbake.

Samboer sin kamerat har fra barnas hus, og han skal dit i morgen og se på den :) men er et annet merke, så ville se om noen har erfaring med akkurat denne og før vi kjøper en ny :D

Vi har ikke akkurat denne, husker ikke navn da på den vi har. Men slike som man skrur fast og kan dra ut er veldig gode og jeg elsker de. Ihvertfall i forhold til disse som man bare spenner opp. Fordelen er jo at disse er skrudd fast, så noen hakk tryggere. Og så ser de bare mye bedre ut. Hatt vår i halvannet år nå uten noen problemer, mens en slik som står i spenn har røket i en fjæring alt. Skal Google og se om jeg finner navnet på vår. Et annet poeng er jo å slippe den snublekanten man får av de som spennes opp. Denne her er mye enklere å komme seg gjennom på alle vis når man bærer på ting.

Last edited:
Vi har ikke akkurat denne, husker ikke navn da på den vi har. Men slike som man skrur fast og kan dra ut er veldig gode og jeg elsker de. Ihvertfall i forhold til disse som man bare spenner opp. Fordelen er jo at disse er skrudd fast, så noen hakk tryggere. Og så ser de bare mye bedre ut. Hatt vår i halvannet år nå uten noen problemer, mens en slik som står i spenn har røket i en fjæring alt. Skal Google og se om jeg finner navnet på vår. Et annet poeng er jo å slippe den snublekanten man får av de som spennes opp. Denne her er mye enklere å komme seg gjennom på alle vis når man bærer på ting.

Vi har en slik nå og, men Beemoo er ikke noe kvalitetsmerke så vil kjøpe et annet merke. Duken trekker seg ikke tilbake plutselig på Beemoo sin, så litt skummel å bruke :p og bikkja kommer seg under fordi duken ikke er stram nok...
Men ønsker denne typen av grunnene du nevner, trenger bare litt bedre kvalitet :)

Vi har en slik nå og, men Beemoo er ikke noe kvalitetsmerke så vil kjøpe et annet merke. Duken trekker seg ikke tilbake plutselig på Beemoo sin, så litt skummel å bruke :p og bikkja kommer seg under fordi duken ikke er stram nok...
Men ønsker denne typen av grunnene du nevner, trenger bare litt bedre kvalitet :)
Jeg har ikke beemo. Linket til den jeg har.

Jeg har ikke beemo. Linket til den jeg har.
Så det :)
Samboer skal se på den hos en kamerat i dag.
Vi er bestemt på at vi ønsker den typen, men ønsker erfaringer fra den jeg linket til for å ha noe å sammenligne med :)
Ønsker ikke å kjøpe noe som fungerer like dårlig som Beemoo sin.

Enkel å åpne med en hånd og duken strammer seg godt. Hadde den ikke gjort det hadde jeg ikke turt å bruke den i så mange år ;)
Endte opp med å bestille denne. Av videoer syns jeg den ser bedre ut enn Mygate sin, så nå gleder jeg meg til å prøve den :D

Bra med tips altså. Vi trenger flere trappegrinder etterhvert (3 etasjer i huset..)

Back
Topp