Trapp- og peisgrind?

mange som he det?

Vi har en lekegrind som kan brukes som trappestengsel og peisgitter, kjøpt på brio, men de får man også på barnashus bla. Men bruker vi den der, har vi ikke lekegrind da :P men veldig praktisk og pakke sammen så er et pluss for oss, siden vi har liten leilighet. Den valgte vi for vi må ha npe lettvint å pakke sammen når vi har mange gjester her til bursdager for da må den bort.

Noken som veit om nettbutikker som har??
Trenger sårt ei peisgrind no til vintern vertfall...

Jeg kjøpte lekegrinden gjennom ringoshop.no, det er basson lekegrind vi har. Men prøvde å komme inn der nå, og det gikk ikke. Det er nettbutikk ihvertfall.

ORIGINAL: baby feb 10

Jeg kjøpte lekegrinden gjennom ringoshop.no, det er basson lekegrind vi har. Men prøvde å komme inn der nå, og det gikk ikke. Det er nettbutikk ihvertfall.

Er det den du kan "opne" og bruke som peisgring også ?:) og alt mulig eigentleg?:)

Man trenger ikke peisgrind, altså....jeg har klart meg fint, jeg, med mine to store barn---heeeeeelt uten grind! Og ingen barn har brent seg heller!

ORIGINAL: Snickers

Man trenger ikke peisgrind, altså....jeg har klart meg fint, jeg, med mine to store barn---heeeeeelt uten grind! Og ingen barn har brent seg heller!

Liker!
Vi har snakka litt om det idag, og fant ut at vi bare skal ha trappegrind, for det føler vi at vi må ha.

Sorciere: Ja, den er som en sekskant når den er lekegrind, kan bruke bare en av sidene til eventuelt  trappegrind, lett å skru fra hverandre, og den kan åpnes helt å beskytte for peisen [:D] følger med to fester til da eventuelt når man skal ha den foran trapp/ eller peis. Veldig kjekt.
Vi har ikke trapp inne så  det slipper vi å tenke på, men går nok fint å bruke peis uten peisbeskytter også [:D]

Men skal du ha bare trappegrind, vil jeg tro det finnes andre billigere grinder til den bruk.

Back
Topp