Transportveske til reisetrille

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Er det noen her som vet målene på Bugaboo sin transportveske?
Ser ut som den kan passe til vår reisetrille Baby Travel Bankok.
Men det står ikke mål på denne vesken noen steder.

Når jeg måler vogna vår er den 52 cm bred, 35 cm høy og 93 cm lang.

Evt om noen har andre tips.
Synes det er veldig mye penger og legge ut på en Prampack, og i tillegg er den veldig tung i seg selv denne bagen synes jeg.

Men om noen har en og vil selge billig så er jeg åpen for forslag :)

Når vogna ligger sånn,er understellet (uten bagasjebagen under) 98 cm langt, 59 bredt (inkl hjulene,så kan jo bli litt smalere om de tas av) og ca 30 høyt på det høyeste ( også mindre hvis uten hjul). Vet ikke om det trekket er til med eller uten hjul :-) Håper det gav deg en indikasjon iallfall :-)

ImageUploadedByBV Forum1361029622.937021.jpg

Supert En-skatt :D
Da vet jeg at den bagen passer :)
Var mannen som hadde sett en billig en på e-bay og lurte på målene ;)
Takketakk :)

Bare hyggelig å kunne hjelpe! Er det et "must have" når man skal reise med vogn eller? *uerfaren* :-)

Bare hyggelig å kunne hjelpe! Er det et "must have" når man skal reise med vogn eller? *uerfaren* :)
Neida det er ikke et must. Men det gir jo litt mer sikkerhet mot å få vognen ødelagt på flyet.
Og mange flyselskap godtar kun slike bager på vogn i forhold til forsikring hvis vogna skulle bli ødelagt.
Jeg regner med at vi kommer til å bruke de vanlige plastsekkene som en kan kjøpe for 50 kr på flyplassen. De pleier å holde plenti ;)
Men hvis vi får den billig så gjør det jo ikke noe ;)

Ja,mener jeg hadde sett sånne plastsekker tidligere. Får se an hvis/når vogna skal på flytur da :-)

Ja,mener jeg hadde sett sånne plastsekker tidligere. Får se an hvis/når vogna skal på flytur da :)
Jeg tenker at jeg har bare betalt 500 kr for vogna, så da er det billigere å kjøpe en ny om den blir ødelagt enn å kjøpe en slik dyr bag til 1300 - 1700 kr.
Hadde vogna kostet meg 6000-8000 kr så hadde det selvfølgelig vært noe annet ;)
Og det er nå i ferreste tilfeller at vogna blir ødelagt.

Sant det... Får se an om vi i det hele tatt skal fly med vogna. Ser liksom for meg jeg og å bare kjøpe ei billig lita trille i så fall.

Back
Topp