Transportbag til Bugaboo med bag

Bøtteknott

Forelsket i forumet
Vi skal straks ut på reise, og har en baby på ni uker. Vi bruker Bugaboo Buffalo med bagdelen i det daglige, og tenker at vi skal ha med oss den på tur nå.

Vet Bugaboo har en transportbag som passer modellen, men har bare sett den demonstrert med sportsdelen. Er det noen av dere som har testet den med vogn med bagdel? Eller eventuelt transportbag fra annet merke, som gjør samme nytten?

Anbefaler Prampack om dere skal ut og fly. Er vel omtrent den eneste innpakningen av vogn dom flyselskapene/forsikringsselskapet godkjenner. Super i bruk, enkel å rulle sammen og ta over skulderen når den ikkje er i bruk og stor plass til vogn og bagdel. Kun vogn og bag som skal pakkes inni om forsikringen skal være gyldig da, kan være greit å huske på :)

Anbefaler Prampack om dere skal ut og fly. Er vel omtrent den eneste innpakningen av vogn dom flyselskapene/forsikringsselskapet godkjenner. Super i bruk, enkel å rulle sammen og ta over skulderen når den ikkje er i bruk og stor plass til vogn og bagdel. Kun vogn og bag som skal pakkes inni om forsikringen skal være gyldig da, kan være greit å huske på :)

Som hun sier :)
Disse kan også leies! se på finn, ev på flyplassen.

Enig med dem over. Husk at bagdelen også kan slås sammen og gjøres flatere :)

Takk for svar! Mulig vi da går for leie av Prampack. Må bare sørge for å ha forstått hvordan man "demonterer" vogna før vi står der på flyplassen. :)

Hvis dere tenker å fly mer en 6-7 ganger med barnevogn lønner seg som regel å kjøpe en prampack selv. De fleste tar 200-250 kr og den koster ny 1499.

Vi brukte stokke prampack til vår Bugaboo donkey da vi reiste. Bagen bare flatpakker du. Finnes demonstrasjonsvideo på Bugaboo.com om hvordan du gjør det

Ser ikke helt for meg at vi kommer til å fly så mange ganger med den vogna. Tenker at vi senere sikkert vil ha en litt mindre og mer hendig vogn til reiser og sånt. Ellers ville jeg nok satset på å kjøpe det selv (evt. brukt).

Så bra at det ikke er noe problem å flatpakke! Vi fikk vogna montert i butikken, så aner ikke hvordan de gikk frem. Skal sjekke nettsidene til Bugaboo for (de)monteringsveiledning. :)

Ser ikke helt for meg at vi kommer til å fly så mange ganger med den vogna. Tenker at vi senere sikkert vil ha en litt mindre og mer hendig vogn til reiser og sånt. Ellers ville jeg nok satset på å kjøpe det selv (evt. brukt).

Så bra at det ikke er noe problem å flatpakke! Vi fikk vogna montert i butikken, så aner ikke hvordan de gikk frem. Skal sjekke nettsidene til Bugaboo for (de)monteringsveiledning. :)
Ja det er ikke så vanskelig. Er noen "pinner" i hver ende av bagen som man tar ut og så klapper man den bare sammen!

Back
Topp