Trangt

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Andre som opplever at det er sjukt trangt om plassen i magen nå?
Jeg er 37+0, og veit nesten ikke hvordan jeg skal sitte lengre!!!! Sitter jeg, så kolliderer mine ribben med rompa til bølla! Og enda kan den bli 1 kg større på disse ukene [emoji32] hvor skal dette ende?

Jeg er 37+0, og veit nesten ikke hvordan jeg skal sitte lengre!!!! Sitter jeg, så kolliderer mine ribben med rompa til bølla! Og enda kan den bli 1 kg større på disse ukene [emoji32] hvor skal dette ende?

1 kg til? [emoji33] Kjenner den lille presser på i alle kanter her. Er 38+5, og det er 12 dager igjen til termin. Klarer ikke sitte helt oppreist, må sitte litt bakoverlent. Og den lille i magen sparker så hardt at det ser ut som den prøver å ta sats ut av magen gjennom huden.

Akkurat sånn har jeg det også. Og har hatt det sånn de siste to ukene allerede!

Føler akkurat det samme:eek:
Er 37+1 idag å på vekstkontroll i går så sa hun at hun fylte hele buken, skjønner ikke hvordan hun kan ta mer plass nå:hilarious:

Jaa, det er meget trangt om plassen :wacky: var hos jordmor igår, ho så tydelig hvor snorkfrøken lå hen i magen for å si det sånn :hilarious:
37+0 idag ♥️

37+4 her og jeg klarer omtrent ikke sitte ved kjøkkenbordet lenger fordi da må jeg sitte rett opp og ned :confused: Det beste er å strekke seg ut i sengen, eller halvt bakoverlent i sofaen støttet opp av mange puter i ryggen.

Og ja, alt er trangt, og vondt... Og ja, regner med at han blir en del større disse neste ukene :p

Kjenner det presser på her og der, men tror egentlig at jeg har en liten bebis for har enda litt plass å fylle ut..[emoji4]

Her er der mest huden som er strukket til maks. Han ligger så langt ute! Men jeg har i hvert fall plass til å puste, så det er jo flott :) ellers har jeg bedt mannen pent om å enten parkere midt i garasjen eller begynne å kjøre bilen ut for meg, siden jeg ikke får plass til å sette meg inn når han absolutt skal mose venstresiden inntil garasjeveggen :p også er alle klærne mine for små.

Har lurt på det samme de siste 10 ukene, men jammen finner hun plass:rolleyes:

Jeg har det greit foreløpig men når kynnere kommer blir det u mulig å være bøyd[emoji16][emoji23] må sitte tilbake lent[emoji23]

Jeg har sittet bakoverlent i sofaen, bilen og på stoler siden uke 26/27. Lillesnupp eeelsker å stappe kraniet sitt opp i ribbeina mine og sånn sitter hun enda, nå er jeg 37+5. Jeg er sikker på at hun kommer ut med avtrykk av ribbeina mine i hodet:hilarious: superdigg når hun da prøver å strekke seg ut og tråkker skikkelig godt ned i blæra samtidig.. jordmor kommenterte at hun ligger langt ute i magen og fyller godt ut på sist kontroll. Om den ungen vokser mer nå så går jeg til streik:arghh::D

Back
Topp