• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Trangt

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Flere som føler at man ikke får puste? Kjenner livmora presser oppover. Å spise er best i vinklet stilling. Klarer ikke se under magen min eller bøye meg spesielt da presser alt i magen. Og jeg får litt ubehag og blir litt svimmel. Så bowlingkula begynner å bli trang.

Oh yes! Hender jeg sliter skikkelig med å få trekt pusten, får ikke nok oksygen liksom.
Blir fint under fødselen ja :p

Ja! Slitsomt å sitte, så eller ligge er best;)

Uff høres ikke bra ut!
Jeg har ikke kommet dit ennå, heldigvis.

Kan ikke annet enn å svare ja her :/

Hihi ja absolutt!:P
Vanskelig å pute spesielt når jeg kjører bil eller sitter helt strak i ryggen. Spise gjør jeg som regel liggende på ene siden thihi, hvertfall hvis jeg er hjemme:)

Her og. Var på en ekstra UL i dag, og måtte legge meg på siden, ellers hadde jeg svima av, det er jeg ganske så sikker på :P

Det presser på og er tungt å sitte med rak rygg, spesielt på harde stoler. Men ellers så skal jeg ikke klage så mye på akuratt det. :)

Jeg har det også sånn, men det kom ikke før i forrige uke. Føles som jeg ikke får nok luft på en måte. Fryktelig irriterende :p

Er enig med dere her, plutselig kom magen utenfor ribbeina, og å sitte/bøye seg er blitt myyyye vanskeligere. Sitter bakoverlent hele tiden.
Fikk og influensa i helgen og det kombinert med lite plass i lungene ga meg en ukes sykemelding. Heldigvis er influensaen bedre nå, og nå går det vel ikke mange ukene før babyene våre begynner å trekke nedover igjen ;)

Er enig med dere her, plutselig kom magen utenfor ribbeina, og å sitte/bøye seg er blitt myyyye vanskeligere. Sitter bakoverlent hele tiden.
Fikk og influensa i helgen og det kombinert med lite plass i lungene ga meg en ukes sykemelding. Heldigvis er influensaen bedre nå, og nå går det vel ikke mange ukene før babyene våre begynner å trekke nedover igjen ;)
Influensa midt i dette. Stakkar!

Back
Topp