Trange mammabukser fra hm

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Pokker!! Strikken i buksen fra hm er så sjukt stram. Har lyst å bare snitte den [emoji87] er alle fra hm slik eller det bare denne modellen? Hvor kjøper dere gravidbukse?

Jeg har mange fra hm, og elsker de! Har ikke opplevd det du beskriver Er det strikken øverst på magetøyet du mener?

Buksene fra hm som jeg har brukt i de andre svangerskapene har ikke vært slik. Er selve strikken som er helt øverst. Buksa er veldig god ellers!

Kommer veldig an på buksa merka jeg, trodde jeg bestilte samme bukse bare forskjellig farge, begge i str 38. Den ene sitter vesentlig bedre enn den andre, som faktisk ble litt for stor[emoji28]

Jeg har bare en gravidbukse, fra hm i samme str som jeg bruker ellers. Den passer men jeg har ikke særlig mage enda. Jeg hadde ingen gravidklær i mine forrige svangerskap, men nå har jeg bare high waist bukser så noen begynner å bli trange allerede:rolleyes:

Helt enig! Kjøpte en mama skinny jeans på salg, og det stoffet over magen var superstramt! Hadde ingenting å gå på allerede.. Bestilte 38 og tenkte jeg hadde bestilt en for liten størrelse så bytta til 40. De var helt lik. Men så fikk jeg tips om at HM også har en annen gravid-bukse uten knapp som skulle være litt "slappere". Og den synes jeg går bra å bruke! Vet ikke om den vil passe hele svangerskapet, men går nok greit en stund. Modellen heter super skinny jeans og har ikke knapp eller lommer.

Last edited:
Har en som er skinny ifra hm og muligens den burde vært et nr str og den må jeg brette ned øverst på da jeg blir så sykt dårlig av det presser sånn:/

Eg synes de fra hm er veldig gode, brukte bare disse i mott forrige svangerskap også. Men det er vel smak og behag vil eg tro. Begynte å gå med gravidbukse igjen for en uke siden og synes den Skinny jeans fra hm er superbehagelig å ha på seg

Er kanskje flere forskjellige modeller? Jeg har kjøpt en å den er ikke trang, å jeg er også sånn jeg må ha det behagelig nå, klarer ikke ting som presser mot, så den gravid buksa jeg kjøpte var ypperlig

Er kanskje flere forskjellige modeller? Jeg har kjøpt en å den er ikke trang, å jeg er også sånn jeg må ha det behagelig nå, klarer ikke ting som presser mot, så den gravid buksa jeg kjøpte var ypperlig
Det er ulike modeller ja :) Den som heter super skinny jeans synes jeg er behagelig. Den som enheter skinny jeans var super stram over magen!

Det er ulike modeller ja :) Den som heter super skinny jeans synes jeg er behagelig. Den som enheter skinny jeans var super stram over magen!

Vet ikke hvilken type jeg har men jeg krøpte den i s eller m eller noe sånt. I hvertfall var det større enn hva jeg bruker til vanlig, fordi jeg regner med jeg kommer til å legge på meg en del bruker vanligvis xs, men tenker at det er nok garantert ikke bare magen min som blir større

Jeg kjøpte min første på lørdag, super skinny jeans og den var behagelig. Men nå har jeg nesten ikke mage ennå, så lurer veldig på hvor lenge den vil passe, og om jeg burde ha kjøpt en størrelse større...
Jeg får begynne med denne ene, og krysse fingrene for at været holder seg slik at jeg kan fortsette en del med skjørt og kjoler :-p

Jeg igjen, som kjøpte min første på lørdag og påstod at den var behagelig, jeg tar det tilbake

Dvs, den er god på bena og buksen ser skikkelig kul ut (trodde ikke jeg kunne få en bukse som satt så bra til kr 299).

Men, jeg er enig i at strikken er stram! Og i tillegg så klør jeg av det myke stoffet som er på magen.

Tror jeg må følge tipset til en over her om å få strikken til å lage "revnelyd"...

Back
Topp