Trange bukser

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Er det noen andre enn meg som føler at buksene begynner å bli trange? Vet jo at babyen er pitte liten, så er gjerne oppblåst, men kjenner jeg liker meg best i joggebukse og tights for tiden :love2

Ja, siden midten av uke 5. Jeg måtte kjøpte meg noen bukser med strikk i midja på Cubus. Skifter alltid til joggebukse når jeg kommer rett fra jobb. You are not alone :gen054

Nei, er 5 kilo lettere enn da jeg startet - så buksene er mindre trang nå enn før graviditeten.

Her går jeg og startsett i gravidbukser/tights. Er godt oppblåst selv, så det er ei herlig tid :-p

Jaa! Så oppblåst! Går bare rundt i joggebukse. På fredagen bestilte jeg fire gravidbukser, hentet de nå nettopp faktisk. De var utrolig behagelige! Kommer til å
bo i dem fremover altså..

Helt sykt oppblåst, så her er det bare turbuksen jeg får på meg uten at det er ubehagelig. Har en bukse fra HM, men den sagger så grådig (satser på at det blir bedre når magen kommer). Og har en bukse på vei i posten :-) Tenker jeg må ha meg en mamma-turbukse og tights etter hvert, men klarer meg enn så lenge.

Helt sykt oppblåst, så her er det bare turbuksen jeg får på meg uten at det er ubehagelig. Har en bukse fra HM, men den sagger så grådig (satser på at det blir bedre når magen kommer). Og har en bukse på vei i posten :) Tenker jeg må ha meg en mamma-turbukse og tights etter hvert, men klarer meg enn så lenge.
Hvor får man gravid-tur bukse??

Ja, har bare sett Stormberg sin enn så lenge. Tenker at det er greit å investere i det, da jeg har hund og går på turer hver dag:) Kan liksom ikke be mannen om å lufte hunden i hele vinter/vår:p

Trangt i mange uker :hilarious: her forsvinner buksene så snart jeg finner sofaen, sommerkjole på i helgene :hilarious: liker ingenting over magen:facepalm:

Går i gravidbukser eller joggebukser jeg også. Er veldig oppblåst så greier ikke trange bukser

Jeg har bare to chinos som passer av vanlige klær, alt annet er for lite. Gravid buksene henger ikke helt oppe enda. Må kanskje shoppe noen nye bukser en dag,typ vanlige men litt store.

Begynte å stramme i dag. 9+1. Måtte knappe buksa helt opp under tunikaen på jobb i dag. Haha..

Godt det ikke bare er meg som begynner å bli litt rund :happy: Får vel få tak i et par nye bukser jeg også :happy:

Begynner å stramme her også :) og jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til magen kommer, sånn at jeg faktisk kan gå med mammabukser uten at de faller av meg :D nå bor jeg i joggebukser når jeg kommer hjem fra jobb, og i helgene også :)

Oppblåst ja...! Etterkvart begrensa kva bukser eg orkar ha på meg på jobb, og joggebuksa kjem på med ein gong eg kjem innom døra heime.. :happy:
Mammabuksene frå sist er funne fram, men var litt lause endå..

Her er mammabuksene på plass og magen igrunnen vanskelig å skjule

Jeg har helt sluttet å bruke jeans, bruker kun tights og kosebukser. Men selv de strammer ubehagelig over magen, så kvalmen kommer.
Og jeg har gått ned 10kg siden start, men er så oppblåst hele tiden.

Nei, er 5 kilo lettere enn da jeg startet - så buksene er mindre trang nå enn før graviditeten.
Jeg er bare fire kg lettere, men har fått en helt tydelig liten kul nederst på magen likevel. Så det veldig godt i går da jeg hadde på meg treningstights og fleecejakke. Og jeg er heldigvis ikke oppblåst i det hele tatt.

Back
Topp