Trange bukser...

Langt i fra farlig :) eg klarer bare ikke å gå i det pga ubehag siden eg er så oppblåst.. :P

så fort de blir ubehagelige.... 
liker ikke gå med noe som ikke er godt å gå med...

Går i det ennå. Forrige gang ga jeg meg rundt uke 25, var aldri plagsomt før da.. Etter det ble det tights for alle penga:)

Farlig er det ikke. Gir meg ikke før det blir for ubehagelig. Går greit med de aller fleste buksene foreløpig, men jeg merker stooor forskjell på magestørrelse nå kontra i forrige svangerskap. Forrige gang fikk jeg ikke mage før nærmere uke 20, nå ble den skikkelig oppblåst allerede i uke 6. Synes det er vanskelig å finne fine mammabukser, så jeg kommer sikkert til å bruke de vanlige buksene mine enda en god stund til, etter hvert med en liten hårstrikk mellom knappehull og knapp.

Det er absolutt ikke farlig :-) Jeg har begynt å få en ganske tydelig mage, så det er FRYKTELIG ulekkert når buksen deler magen på midten, og det ser litt ut som om jeg har fått en GEDIGEN valk. Har tatt frem mine gamle gravid bukser og begynt så smått å bruke de, ellers bruker jeg mye leggings. Men den også deler magen, så får nok insistere i noen mamma leggings, slik at jeg slipper å gå rundt med 2mager ;-)

har fint unngått trange bukser ubevist i det siste, gått i joggebukse på jobb (går fint til uniformen) og hjemme er det vide bukser og joggebukse det går i.... føler d er ubehagelig med ting som presser på magen for tiden, blir kvalm av det!

Hvis buksa presser, kan man sette en strikk mellom knapp og knappehull. Funker fint med en lang genser over. Brukte denne løsningen til godt ut i første svangerskap.

Er mest bekymra for uniformen på jobb, for gravidbuksene der er helt jævlige Har foreløpig gått ned fire kilo pga kvalme, så håper de andre buksene går noen uker til, men merker at magen er på vei oppover selvom det ikke syns ennå

Foreløpig går det greit :) Men merker det går mer og mer i joggebukser og tights ;) Uniformsbuksa mi er heldigvis stor (skjorta også), så håper jeg klarer å holde magen skjult litt lenger.. 

Back
Topp