trange bukser alt nå??

hetta

Glad i forumet
altså,, buksene mine (olabukser mest) er så pokkers ubehagelige å ha på seg, de er så trange over magen. men... detta er da for tidlig for å få trange bukser???

Hehehe.. [:D] Du er ikke alene om det.. Jeg var vel og rundt 6-8 uker da jeg mått ha nye klær.. (litt trangt ja.. hihi) 

Jeg ser ikke tickeren din,men jeg har ikke brukt vanlig olabukse siden uke 7. Begynte med mammabukse den uka i tillegg til de videste av de vanlige buksene mine.

Jeg syns buksene er videre nå enn før jeg ble gravid jeg. Ingen tegn til kul ennå. Men på kvelden blir jeg veldig oppblåst, så da er det opp med knappen og ned med glidelåsen. Når magen viser er veldig individuelt. Jeg har bestemt at min skal komme om en måneds tid. For da passer det så bra! [:D]

Jeg måtte kjøpe meg ny bukse forrige uke, da hadde buksen min vært litt trang foran i en uke.

de vanlige buksene mine ble trange rundt uke 7... heldigvis slanket jeg meg masse i fjor, så jeg hadde et par bukser i størrelsene over som jeg kunne bruke frem til mammabuksene måtte på i uke 16.

er i uke 7+4..
hvor er tickern min?? har den gjemt seg idag tro??

jeg begynte ikke med mamma klær før jeg var i uke 22.. gikk med olabukser og andre vanlige olabukser.. nå bruker jeg mamma bukser

Jeg bruker mine vanlige bukser enda.
Er veldig "høyt" gravid så det edr ikke mage som mangler:)

Først nå kjøpte jeg meg nye klær, jeg får på meg de vanlige men de er så ubehaglige over magen når jeg sitter.....

Venter enda på den berømte magen.....

Føler meg bare feit!!!!

Det er veldig individuelt hvor fort magen kommer. Jeg bruker en del av mine vanlige bukser enda, men må ha en strikk øverst i et par av dem....det er ikke godt når det strammmer over magen!!

Bare kos deg med forandringene i kroppen din..det er jo så fantastisk at man vokser ettrsom barnet gjør det!!

M

jeg kan også bruke mine vanlige bukser. Men noe begynner jo å bli trangt da. Må nok snart ta fatt på mammaklærne ja!!!

Jeg klarer ikke ha stramt over magen. Blir uvel. Og har generelt gått opp litt over hele kroppen merker jeg. Klærne blir fort trange ja [&:]

Jeg gikk med mine vanlige bukser til jeg var 3-4 måneder på vei, men dette varierer fra kvinne til kvinne og kommer an på hvor slank du er fra før.

1 gang jeg var gravid brukte jeg mine egne klær til jeg var nesten 5 måneder (men da måtte jeg åpne kanppen på dieselbuksene da jeg satt), denne gangen begynte jeg å bruke gravidklær da jeg var 3 måneder på vei å har en "diger" mage i forrhold til sist... så er redd den blir stooor... har jo ei stund igjenn [:o]

ME TOO.. er 7 uker og eg har allereie lagt vekk dongriene mine!..veit ikkje kva eg skal gå med er for lita til å gå med mammakle,og for trangt i vanlege bukser...enda har eg ikkje lagt på meg eit gram!![8|][8|]

Jeg er i uke 4-5 og magen min syns godt. Mange har spurt om jeg er gravid allerede. Er til vanlig veldig tynn og har lite fett på kroppen. Må ha den øverste knappen på buksen åpen. Alt er vel forskjellig fra person til person. Krysser henda for at alt er bra med barnet.

jeg måtte kutte ut de trangeste dongeribuksene i uke 12...
jeg bærer magen veldig lavt så er nok defor..
å tok ikke lang tid før jeg måtte krype inn i mammabuksene[:D]

Hei jenter...
jeg er nå 7+2 på veg.Magen min hsr vokst litt allerede..Det jeg lurer på er om det  er sånn at de som får tidlig mage,er de somfår veldig stor mage??![:-]Eller "jevner" det seg ut etter hvert?!

Jeg også fikk tidlig større mage, men så tidlig var det nok mest oppblåsthet.

Back
Topp