Trang skjede

Twinpiker

Betatt av forumet
Hei alle sammen[:)]

Jeg lurte på noe... hvis man er veldig trang der nede til vanlig...(gjør ofte veldig vondt når samboeren min skal føre penis inn) hvordan vil det da gå på en fødsel???

Man kan kanskje kalle dette vaginisme eller noe i den duren, men når penis først er på plass, gjør det ikke vondt lengre![;)]

Uansett klarer jeg ikke tanken på jordmødre som skal stikke fingrene sine inn i meg og rotere rundt og ikke minst er jeg redd for selve skjeden min under fødsel!! (Finnes det forresten bedøvende sprøyte e.l. man kan ta akkurat der nede før barnet er på vei ut?)

Jeg klarer så vidt å holdt ut hos gynokolog (han må bruke laaaaaaang tid stakkars) hehe[:D]
Jeg bruker heller ikke tamponger!!! (vet det er rart.. hehe) fordi jeg synes det er så forferdelig trangt at jeg får ikke dyttet tampongen inn!

Hva skal jeg gjøre... har IKKE lyst på keisersnitt..

Trur det er bekkenet di måler hvis det evt skulle være trangt. Venninna mi måtte har keisersnitt midt under fødseln fordi de fant hun at hun hadde for smalt bekken... Dette her er noe du kan få sjekket, snakk med jordmoren/legen din.

Jeg har nøyaktig samme problemet som deg!! Enn at man klager på at man er FOR trang!!?? Jeg revnet litt innvendig, men hadde ingen problemer med det i ettertid.. Det som er verst for meg er at jeg er trangere nå enn før.. Så nå er sex BARE vondt..

ååå stakkars deg lindaen...
Det er jo relativt vondt fra før og nå gjør det enda vondere, huff..

Rart at du ble enda trangere da!!
Men selve fødselen gikk tydeligvis greit?

De sydde for mye i mellomkjøttet.. Også tror jeg de har gjort noe galt innvendig.. For det kjennes ut som det er blitt en hump der inne som samboern sliter med å komme forbi.. Å den er VOND!

De fleste blir faktisk trangere etter fødselen.. Det er det jeg har hørt hvertfall.. Veeeel, fødselen min gikk ikke akkurat så bra visst du tenker på revning, for jeg revna sinnsykt mye utvendig.. Men jeg brukte 3 kvarter på pressriene, å det er visst ikke så aaaaller verst..

Back
Topp