Trang hals?

A2010

Betatt av forumet
Jenta mi greier ikke å spise noe mat med klumper i. Det må være helt finmost. Får hun en minste klump så brekker hun ser, og kan kaste opp. Da er det snakk om pitte små klumper. hun er snart 1,5 år. syns det er litt rart. Spiser veldig bra med mat så lenge det er most. Så hun vokser bra :)

Noen andre som opplever dette? Det er no ikke normalt?

nathaniel hadde samme problemet så her er det ikke så lenge siden han begynte å spise klumper uten å brekke seg. han gulpet også til han var ca.9/10mnd så jeg tror at han da har trangt spiserør eller trang hals. 

han har også såkalt barneastma noe som er trange luftveier og det vil han vokse av seg etterhvert som han og halsen vokser

du kan be legen sjekke det viss det ikke gir seg, men aner ikke om de kan gjøre så mye med det. 

håper det gir seg snart! klem

du får oppdatere oss da

lenge siden jeg hr vært her nå. Men hun kan fortsatt ikke spise klumper. Hun brekker seg, å spyr. Må også spise rolig. Skal på sykehuset neste uke. På rønken å til barnelege. Bare for å skjekke. Er sikkert ikke noe alvorlig, men greit å få sett på det :)
Gleder meg til å kunne lage ei brødskive til henne. Å slippe å mose alt.

Ja, det tok sin tid. Håper og tror det ikke er noe.
Hun er flink til å spise, så lenge det er fin moset. Så hun får i seg det hun trenger. Men greit å se på det lell :-)

Back
Topp