Lille har gulpet tran på den fine lillebapysjen sin, utfra det jeg leser på nettet så er det lite som fungerer
Har prøvd vanish og zalo før vask. Har du et supertips til meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips! Det har jeg ikke prøvdHjelper det med gallesåpe, mon tro? Noen sier det er rene vidunderet på flekker![]()

Jeg har ikke prøvd selv, men er vel verd et forsøkTakk for tips! Det har jeg ikke prøvd![]()

Har ikke prøvd, verdt et forsøk! Hun gulper minimalt så dette var maks uflaksPrøvd sitronsåpe? Syns det funer bedre enn gallesåpe. Kjøpte den på Barnas Hus.
Uansett så har jeg gitt D-dråper til de er godt ferdige med gulping nettopp av den grunn [emoji6]
Kan holde deg oppdatertFølger spent med her, da jeg ikke har funnet mirakelkuren enda..
Kanskje verdt det, selv om den egentlig ikke tåler så høy temperaturHer har det funket med vanish spray på flekken og så inn i maskinen på 60°! Lavere temperatur tok ikke tranflekker her. Trodde jeg hadde ødelagt mye klær, men fikk det vekk!
Første forsøk med sitronsåpe i dagJa, hold oss oppdatert![]()

Har ikke prøvd, verdt et forsøk! Hun gulper minimalt så dette var maks uflaks![]()
Skal prøve flere runderHer fungerte sitronsåpe som rakkern! Test!
Prøvd sitronsåpe? Syns det funer bedre enn gallesåpe. Kjøpte den på Barnas Hus.
Uansett så har jeg gitt D-dråper til de er godt ferdige med gulping nettopp av den grunn [emoji6]
Her fungerte sitronsåpe som rakkern! Test!
Ja, hold oss oppdatert![]()
Etter to vask med sitronsåpe var både lukt og flekk borteFølger spent med her, da jeg ikke har funnet mirakelkuren enda..