Tranfisker...igjen...

Wicked

Glad i forumet
Hvem var det som trodde ungen reagerte på de og at det gikk ut over nattesøvnen...? [8|] Var en tråd om det nylig...

Jeg kom på i dag at vi begynte jo også med disse fiskene for en ukes tid siden, og søvnen har aldri vært så dårlig som nå den siste uken... I natt holdt han det gående fra ett til fire, og så var det morgen klokken fem... [&o]

Kan det være noe han reagerer på i disse tror dere??? Han har aldri fått tran før, bare d-dråper... [8|]

Leste den nevnte tråden, husker ikke hvem det var, men til spørsmålet. Etter innholdsfortegnelsen så er det egentlig rart at han skulle reagere på noe, finnes ingenting som skulle tilsi dårligere søvn. Kun naturlig søtning og smakstilsetninger etter hva jeg kan finne ut.

Håper noen finner svaret!

Det var MieBie som postet den tråden om jeg ikke husker heeeeelt feil.

Har ikke prøvd disse tranfiskene enda.

Det var meg :) og jeg tror det var fiskene som gjorde at hun ble så urolig av seg om natta bla! Og Mie har heller ikke fått tran før (kun en smaksprøve som liten og hun hata det) kun d-vit dråper hun også!

ORIGINAL: MieBie

Det var meg :) og jeg tror det var fiskene som gjorde at hun ble så urolig av seg om natta bla! Og Mie har heller ikke fått tran før (kun en smaksprøve som liten og hun hata det) kun d-vit dråper hun også!

Der var du ja!!! [:D] Har du kuttet de ut igjen...? Tror jeg skal prøve noen dager uten jeg, bare for å sjekke... Er liksom ikke noe annet nytt han har fått denne uka... [8|] Kumelk og 12 mnd grøt har han fått en stund, så kan liksom ikke tenke meg det er noen av de... Og jeg nekter å tro at det er jekslene som "slår seg på" samme tidspunkt hver natt! [8D]

ORIGINAL: Wicked

ORIGINAL: MieBie

Der var du ja!!! [:D] Har du kuttet de ut igjen...? Tror jeg skal prøve noen dager uten jeg, bare for å sjekke... Er liksom ikke noe annet nytt han har fått denne uka... [8|] Kumelk og 12 mnd grøt har han fått en stund, så kan liksom ikke tenke meg det er noen av de... Og jeg nekter å tro at det er jekslene som "slår seg på" samme tidspunkt hver natt! [8D]

Ja jeg kutta de ut og da ble hun rolig igjen. Virka nesten som hun fikk en indre uro i kroppen... Nå sover hun som hun pleier og er en helt annen jente! Jeg syns også det er rart at det skal være noe annet som slår ut på samme tidspunk hver eneste dag og natt..

Back
Topp