Tran

sjukesøster

Forumet er livet
Heia [:)]
Berre lurte på kor mykje tran dei små skal ha daglig? antall ml. Nurket e 4veke gammal i dag <3 e vel da ein skal starte med det?

skulle en ikkje begynne med 2.5 ml også bygge opp til 5 ml etterkvert?

meiner det er det eg har hørt..

dytter for deg

Fikk Möllers tran-brosjyre av helsesøster hvor det stod at de skal ha 2.5 ml, også 5 ml innen de er 6 mnd [:)] Men her går det foreløpig i 1 ml, ellers klarer han ikke svelge/returen kommer altfor fort. Får heller øke på etterhvert - it's a start, hvertfall! [:D]

hs sa at eg i begynnelsen kunne venne han til smaken og magen til tranen ved å ha litt på fingen og ta inni munnen mens eg smilte:P
og så etterkvart vente han seg til det, så kunne eg øke.. og at han skulle ha ca ei tskei eller eg kunne bruke sprøyte etterkvart!:)

Helsesøster sa at jeg skulle begynne med noen dråper og bygge det oppover :)
De skal ha 5 ml daglig når de er vandt med det [:)]

oki, takker :)

ORIGINAL: sorciere_

hs sa at eg i begynnelsen kunne venne han til smaken og magen til tranen ved å ha litt på fingen og ta inni munnen mens eg smilte:P
og så etterkvart vente han seg til det, så kunne eg øke.. og at han skulle ha ca ei tskei eller eg kunne bruke sprøyte etterkvart!:)

Husk og varm tranen litt så elsker de det, jeg begynte med 0,5 med en gang jeg. De liker ikke at det er kaldt.

Skal starte med 2,5 ml og så øke til 5 ml. Står bake på tranflaska også hvor mye dem skal ha.:)

Back
Topp