TRAn

Gabriela

Forumet er livet
Fy F.. så j... det er med tran! har kjøpt tran med sitronsmak, men d er jo fortsatt like discusting!!!
Begynte med det i dag. Samb. skulle ta første skje for å smake, jeg trodde seriøst jeg skulle brekke opp middagen:(
hva synes dere om tran?
hilsen en ikke tranelsker

nei tran holder jeg meg langt unna.
klarer seriøst ikke å få det ned. desverre. menmen
nå sies det jo med "ny" forskning at blåbær er like bra som tran.
så da holder jeg meg til blåbær [:D]

(sikker ikke alle stoffene i den som tran, men inneholder ihvertfall mange av di gode stoffene som en finner i fisk)

ORIGINAL: Gabriela

Fy F.. så j... det er med tran! har kjøpt tran med sitronsmak, men d er jo fortsatt like discusting!!!
Begynte med det i dag. Samb. skulle ta første skje for å smake, jeg trodde seriøst jeg skulle brekke opp middagen:(
hva synes dere om tran?
hilsen en ikke tranelsker

[:D][:D]i know the feeling[;)] men hiv deg på Trantabletter i stedet for da lille tulling[:D]  De er helt greie å svelge, og de er jo kapsler og smaker ingenting[:D] Men hvis du raper etter en liten stund så får du litt fiskesmak, men den varer et tidels sekund bare[;)]

Har tatt tran siden jeg ble gravid. Og da tar jeg først en slurk appelsinjuice, så en skje tran med sitronsmak og så en slurk tran igjen. Og da går det helt fint. Selv om jeg er kvalm om dagen. Synes det er mer guffent å ta kapsler, i grunn.

synses ikke tran er så gale jeg..men jeg pleier å ta kapsler,for det er litt enklere.så slipper man søling også

Jeg tar trankapsler på kvelden, da slipper du at du gulper opp smaken i løpet av dagen [;)]!

Hvorfor tar du ikke omega3 kapsler istede??? Det fikk jeg anbefalt av jordmoren min. De er det jo ingen smak på [:D]

Jeg har vurdert å kjøpe omega 3 neste gang, må bare spise opp de jeg har (prøve å være litt økonomisk [;)]) først.

HATER tran!!!! [:D]  klarer ikke engang de trankapslene,for etter en liten stund begynner jeg å gulpe tran lukt og smak i munnen!! BLÆH!!! [:'(][:)]

USJJJ!!!
men synes trankapslene ser så stooore ut mann!!!
må jo tom dele opp paracet o.l når jeg skal ta det!!! er skikkelig chicken når d gjelder tabeltter!
sikkert positivt.. hvertfall ikke egnet som pillemisbruker:)

KJempelurt heather:) tusen takk for tipset:)

Jeg tar tran hver morgen. Spiser alltid kornblanding med en skje syltetøy på, så jeg tar først på syltetøyet og heller tranen oppi spiseskjeen med syltetøyrester og svelger ned. Så spiser jeg kornblandingen. Da kjenner man nesten ikke transmaken og gulper det heller ikke opp senere, siden det ligger så mye mat på toppen.

Jeg tar tran med sitronsmak hver morgen (nesten) til frokost. Synes i grunn det er litt godt med tran jeg [:)] Får ikke noe gulp eller oppstøt eller noe etterpå heller.. Heldige meg [:)]

Jeg har ingen problemer med tran. Tar den før jeg legger meg på kvelden, så jeg ikke går å gulper hele dagen. Går helt fint det!

Tar en skje tran, og ett stort glass med melk rett etterpå før mat. Da kjenner eg ikke noe særlig smak og med maten ""oppå" slipper eg å gulpe på det resten av dagen.

Back
Topp