tran

Babyfabrikken A/S

Elsker forumet
heisann.håper alle har en fin søndag og at det går bra med deres lille små.har dere begynt med tran ennå?fikk beskjed om å begynne når nancy er 1 mnd (tirsdag),og lurte på hvor mye hun skal ha da?1 teskje?

Ja, fikk beskjed om det samme.... Man kunne enten bruke teskje, eller kjøpe en sprøyte på apoteket og sprøyte det på siden av tungen. De reagerer ikke på smaken, men på konsistensen av den..

Man skal begynne med 2,5 ml og til slutt 5 ml innen de er 6 mnd gamle.
Jeg har begynt med 1 ml i tilvenningsperioden.
HS som sa at det var ok.

ok.tusen takk for det.får prøve m en teskje på tirsdag og hvis ik d går så får vi kjøpe en liten sprøyte

Hverken jeg eller pappaen tar tran,så da syns jeg ikke det er riktig å gi det til mini heller. Har derfor kjøpt d-vitamindråper isteden [:)]

Jeg har gitt henne en liten smaksprøve på en Avent teskje jeg, vet ikke hvor mye det er. HS sa at jeg skulle begynne med en liten dært sånn at hun bare fikk smake liksom. Hun smattet og så rart på meg første gangen. Så ut til at det var okei med tran. Har glemt det noen dager nå da [&:]

ORIGINAL: lisa79

Hverken jeg eller pappaen tar tran,så da syns jeg ikke det er riktig å gi det til mini heller. Har derfor kjøpt d-vitamindråper isteden [:)]

Jeg gruer meg til å begynne med tran til junioe, for hater det selv..-men samboeren min mener at sønnen vår ikke skal bli like kresen som meg..-så da får vi prøve..
Går ikke tran, så blir det D- vitaminer [;)]

Tar ikke tran selv jeg tar omega3 kapsler.
Syns nesten det var litt fælt å gi Kian tran, men han bryr seg ikke.
Kommer sikkert til å like det etter hvert.

Back
Topp