Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Må ærlig innrømme at jeg ikke har begynt med det enda jeg da.. Huff syns jeg tuller så mye med Linnea fra før av jeg, med både sviskesaft, sukkervann og malt.. Også skal jeg plage henne med tran i tillegg?[:(][:(]
Jeg har ikke tenkt å begynne med tran... synes jo det smaker dritt selv så vil ikke dytte det i Thea!
Men har gitt henne d-vitamin dråper, de dagene jeg husker det da....
Jeg tar jo ingenting ekstra selv, og hun får jo morsmelk... så jeg vet ikke om jeg synes det trengs så mye i tillegg...
Jeg har ikke begynt å gi Liam Isac tran. Stod på butikken og så på de tranflaskene, og ble bare så kvalm! Han gulper endel også. Faktisk etter hvert eneste måltid. Og hvis han da skulle gulpe tran på klærne så er de jo ødelagte. Så jeg kommer nok ikke til å begynne med noe tran. Gir han heller D-vitamin dråper.
Vi gir ikke tran...begynte,men det ble bare tull ut av det. D vitamin dråper trenger hun ikke da hun får multivitamin mikstur og jern. Så eneste hun trenger er omega 3 fettsyrene og det får hun via linfrøoljen hun fikk av akupunktøren. Den er forresten mye lettere å svelge og fordøye enn tran og Nora har ikke gulpet noe etter at vi begynte på den. Men tran kom opp igjen med en gang.
jeg begynte å gi tran... men jonas hater d, han får brekninger og gulper d opp igjen.. så jeg sluttet å gi han d.... tenkte å prøve å begynne med d igjen.. men gruer meg sånn, så jeg bare utsetter d hele tiden[8D]
Jeg hater tran, verste jeg vet. Men kjøpte barnetran som vi gir Heike. Når vi husker det vell og merke. Måtte selvfølgelig smake den jeg også da. Smakte ikke vondt, men har jo slik ekkel tran konsistens... hater den jeg. Men den lokter godt og gutten slurper i seg:)
gir tran når jeg husker det... Eller har kanskje litt å si med viljen til å huske også....
Ga henne tran sist for en uke siden, og hun gulpet det opp over hele seg[:'(] synes hun lukter tran ennå, jeg!