Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har dere begynt med tran?eller tenkt å begynne? er d samme hvilken tran man bruker? barnetran med tuttifrutti, med sitron smak eller vanlig møllers tran?! noen som vet?
Ja tran ja! Det kan man vel begynne med fra 1 mnd alder det ja! Har tenkt til å begynne med det ja [:)]
Aner ikke om det spiller noe rolle om hva slags tran det er jeg. Tenkte å bruke vanlig møllers tran jeg!
nå har jeg gitt jonas tran for første gang[&:] staka liten fikk brekkninger og gulpet alt opp igjen.. og d skuffede fjeset, han som trodde han sku få noe godt[:(] off nå har jeg nesten ikke samvittighet til å gi han mer men får prøve på ny i morgen. håper d går bedre da
He he huff stakkars da!! Slemme mamma som ga tran! Hi hi!
Var det ikke bare en dråpe de sulle ha nå til de ble 6 mnd da? Sånn at de skulle bli kjent med smaken? Eller husker jeg feil? [8|]
Hvordan ga du det da? Kan tenke meg de ikke liker det ja.. Fysj!!
ga ikke noe mye.. bare noen dråper på en teskje.. men alikavel gikk d rett opp igjen.. tørr ikke gi han d i dag[&:] men ska prøve litt senere.. staka jonas er blitt så forkjølet og alt[:(] håper han snart blir frisk igjen.