Tran

Rødhette1234

Andre møte med forumet
Lillemor har endelig slutta å skyve all trana ut av munnen.. Men fortsatt mye svinn. Noen andre her inne som har starta med tran? Noen tips i fht lukta?
 
Easytran sprøyte, gi litt og litt, tørk bort umiddelbart om det blir søl og venn deg til at baby lukter tran..
Andre folk sa de ikke kjente det, så er kanskje en mammagreier å henge seg opp i at babyen lukter "feil"?
 
Jeg bruker også easytran-sprøyte og gir litt og litt. Han har smokke i munnen samtidig, jeg synes det blir mindre svinn da :) og jeg må innrømme at jeg ikke legger veldig merke til tran-lukta, så har ingen tips der dessverre..
 
Jeg tar tilbake det jeg sa om at det gikk veldig greit å gi tran.. De siste gangene har det blitt mye søl, har ødelagt flere plagg med flekker og lukt. Så på lørdag blir det tur på apoteket for å kjøpe d-vitamin dråper.
 
Det er ett eller annet sted at heg leste at det finnes to forskjellige d-dråper og ene kan gi litt luft. Noen av dere hørt om det?
 
Gir med skje før dagens første måltid, om hun ikke får i seg alt gir jeg d-dråper ved siden av som helsesøster sa jeg kunne gjøre :) Har alltid smekke under, dem vaskes på 60 eller 90 grader
 
Back
Topp