Tran

Bkno1922872

Betatt av forumet
Har dere begynt å gi de små tran? Gir dere med skje?
Skal det gis ved amming eller spiller det ingen rolle? :-)

Skal gi dråper. Takler ikke tran. ;) Hvilket minner meg på at det er på tide å begynne med det. :)

Har ikke tenkt på det faktisk, syns det smaker helt jævli selv så uaikker på om jeg tør å gi til lille

Gav det med easytran i dag, han er 4 uker. Han fikk ca 1ml. Det gikk helt fint, han laget litt grimaser, men svelget det meste. Kanskje det er spennende med en annen smak enn melk?

Her gir vi sånne d vitamin dråper :-) Takk for påminnelsen. Det skal de vel ha fra fire uker?

Jeg tar omega 3 kapsler, og i følge helsesøster holdt dette til han var 6 uker, da skulle vi få tran på helsestasjonen :)

Skulle gi fra fire uker. Håper j husker å gi hver dag. Fatter ikke at det skal være såååå vanskelig å huske det altså!

Her blir det dråper. Jeg orker ikke å ha en unge som lukter tran :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi gir D-vitamin dråper hver morgen :-)

Vi begynner med d-vitamin dråper når han blir 4 uker.
Prøvde med tran på største og hun gulpa tran i mange timer etterpå og ødela masse klær

Vi begynner med d-vitamin dråper når han blir 4 uker.
Prøvde med tran på største og hun gulpa tran i mange timer etterpå og ødela masse klær
Signerer denne. Mye enklere med dråpene, så blir nok det denne gangen også. Tar trankapsler selv for å dekke Omega 3 behovet.

Var hos helsesøster i dag og anbefalte å begynne ved 6ukers alder... Er ikke det litt sent?

Var hos helsesøster i dag og anbefalte å begynne ved 6ukers alder... Er ikke det litt sent?
Det står fire uker på beholderen her. Hmmmmm. Sikkert ikke krise, men jeg begynner ved fire uker:-)

Back
Topp