Tran

*Havblå*

Betatt av forumet
Mailykke <3
Er det noen som har erfaring med at babyen reagerer på tran? Har mistanke om at tran gjør at han får mageknip om kveldene. Må har jeg dessverre rukket å gi han dagens dose (som han liker), men hvis han virker ha vondt i magen i kveld skal jeg droppe tran å se om det kan vara det som plager han...

Har hatt litt mageknip her også, men ikke pga tran....

Håper du finner ut av det:)

Har hatt samme tanken. Men tror ikke det var tilfelle her...

Håper du finner ut av det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Han fikk ikke mageknip, men han kastet alt rett opp igjen hver eneste gang, så her måtte vi over te d-vitamin dråper og det funker kjempe fint :) Men håper du finner ut av det :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Fikk tran for første gang i kveld, det kom rett opp igjen. Men hun lå liggende da hun fikk det så kan vere derfor, prøver sittende i morgen å se :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min lille har vært vant med tran siden hun var 4 uker , og svelger det hver dag uten at det kommer opp igjen.

Hun lagde litt grimaser og mye ble siklet ut den første uken, men heldigvis går det ned fint nå:)

Her gulpes det opp umiddelbart så vi gikk over d-dråper. Det går ned :-)

Her gulpes det opp umiddelbart så vi gikk over d-dråper. Det går ned :-)

Akkurat sånn det var her også :) Eneste vi merka, var litt anderledes bæsje bleier de første dagene, og så var det tebake te normalen igjen :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Her glemmer jeg litt ut tranen...men passer på å gi henne tran rett før ammingen med at hun gulper og jeg liker ikke trangulp :P

Her glemmer jeg litt ut tranen...men passer på å gi henne tran rett før ammingen med at hun gulper og jeg liker ikke trangulp :P

Gulper hun ikke etter måltidene da slik at tranen kommer opp ilag med gulpet etter måltidet?

Takk for svar. Idag har han ikke fått Tran og er smørblid :). Det blir ikke noe mer tran på oss, håper bare det er tranet sin skyld til mageknipet han hatt om kveldene. Ikke lett når man ikke får gjort noe og den lille bare gråter.. :(

Gulper hun ikke etter måltidene da slik at tranen kommer opp ilag med gulpet etter måltidet?

Pleier å gå greit, så lenge hun ikke får for mye klem på magen når hun blir lagt over skulderen.
Jeg føler den tranlukten sitter på henne, håper den forsvinner fort og at det er bare pga at hun gulper litt

Takk for svar. Idag har han ikke fått Tran og er smørblid :). Det blir ikke noe mer tran på oss, håper bare det er tranet sin skyld til mageknipet han hatt om kveldene. Ikke lett når man ikke får gjort noe og den lille bare gråter.. :(
Jeg stilte noen spørsmål ang. tran i ekspert-kategorien nettopp fordi han ikke sov et sekund den natta han fikk det første gangen, bare hylte som en stukket gris. I tillegg stinka hele huset tran i dagevis etterpå, så her er det nå d-vitamindråper som gjelder.

Back
Topp