Tran

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Om en uke begynner vi med tran, så vi har kjøpt inn tran og målesprøyte.

Er det noen som har startet enda?
Isåfall , " likte" baby det ?

image.jpg

Et tips; gi det på stellebordet eller noe da bebis ikke har klær på seg i tilfelle det blir søl/gulper det opp igjen :-) Du får det ikke vekk fra klærne viss det først kommer på :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Vi brukte D-vitamineråper, synes det funket bedre enn tranen. Hun likte det ikke, og det ble mye gris.. Men det er vel gjerne ikke like bra som tran tror jeg?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg klarer ikke tranlukt- får brekninger av oppgulp med tranlukt så her er det d vitamin desverre!

Har ikke begynt på tran ennå, men bør kjøpe inn snart. Hva tid var det nå igjen en skulle begynne med dette??

Vi skal starte med dette i morgen, og veldig spent på hvordan lillemann tar det! Men vi fikk beskjed om å bruke 14 dager på og komme opp te 250ml som skal være daglig dose, men er så usikker på hvor mye jeg skal starte med :/ Fikk jo selvfølgelig en helsesøster som er dansk, og jeg skjønner IKKE dansk! :p Så fikk lissom ikke så mye med meg av det hun sa :(

♥Lille prinsen 17/4-14♥

250 ml må da vere en skrivefeil! Tror hun mente 2,5 ml, håper vertfall det :p ellers så er tran bedre enn d vitamin dråper ja :-)

Vi har gitt tran til begge jentene fra de var ca 4 uker. De syntes jo smaken var rar i starten, men ble fort vant til det. Lurt med den sprøyta! Kommer til å kjøpe sånn denne gangen!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

250 ml må da vere en skrivefeil! Tror hun mente 2,5 ml, håper vertfall det :p ellers så er tran bedre enn d vitamin dråper ja :-)

Hahah, ja det var en skrivefeil ja :P var litt trøtt, hahah :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vi begynner med tran om to uker. De to andre barna har elsket tran! Jublet når de såg flasken! Så vi håper det går like greit nå også!

Kommer til å gi det på stellebordet med sprøyte el easytran.

Back
Topp