Tran

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Hvordan går dere tran? Gir dere dråper eller gir dere tran ned skje? Fikk beskjed om å gi med skje. Men syntes nesten alt kommer opp igjen:/

Vi gir tran i smokken på en flaske. Da drikker hun og svelger det ned:) fungerer supert:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg gir D vitamindråper. Hun gulper det opp kun om hun får det like før eller etter mat, så hun får det når hun er godt våken og ikke er sulten. Da går det fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg gir med medisinsprøyte :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Har slik esay tran, men gubben har kjøpt tran med sitron og det var ikkje populært.

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

gir også D-vitamin dråper. drypper inn i munnen hans når han ligger på stellebordet :)

Vi kjøpte easytran-sprøyte, funker som bare rakkern:)

Vi gir tran med skje når vi steller henne om kvelden. Kler henne naken og gir henne litt i gangen. Hun liker det ikke, men vi bruker å synge og gjøre det morsomt etterpå. Da glemmer hun tranen og er like blid.

Gir med en bitteliten avent skje. Den er dobbelt så liten som en vanlig t-skje. Så gir da 2 skjeer av disse. "Fanger opp" det hun spytter ut igjen med skjeen og dytter det inn igjen.

Vi gir med easytran! Funker kjempe bra!.. Men jeg tror han får litt vondt i magen av den da :(

Jeg er litt pysete enda, så jeg tar på en bomullspinne og ruller rundt på tunga hans så han blir vandt til smaken - må vel gå til innkjøp av easytran eller noe sånn iløpet av uka... :(

Sent from my LT26i using Tapatalk

På Apotek1 fikk vi beskjed om å ikke kjøpe med smak, pga mulig allergi osv!

Veit - gubben som kjøpte feil og la ikkje merke til det med ein gong....

Gir ikke tran, jeg spydde av lukta når jeg åpnet flaska.. Syns mini stinkar tran til neste gang han skulle få :( ikke likte han det heller, har kjøpt vitamin D dråper :)

Dere son kjøper easy tran, det er jo snakk om 60 kr for to slike, mener eg å se på apoteket.. bedre å be i skranken om medisin sprøyte, de koster fem kroner stykket....

Dere son kjøper easy tran, det er jo snakk om 60 kr for to slike, mener eg å se på apoteket.. bedre å be i skranken om medisin sprøyte, de koster fem kroner stykket....

Jeg fikk medisinsprøyte spm det stod møllers på i en av apotekpakkene:)

Nå har jeg prøvd både tran med sprøyte og d-dråper. Foretrekker helt klart d-dråper! Så mye enklere, og ikke den ekle lukta.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk medisinsprøyte spm det stod møllers på i en av apotekpakkene:)

Fikk også sånn i flere av de gatispakkene + at helsesøster hadde ei med da hun var her på besøk. Prøvde det en gang, men jeg likte ikke å bruke den. Tok litt etter litt, men plutselig satt sprøyta fast, så jeg måtte bruke litt mer kraft, så jeg endte opp med at hele sprøyta tømtes i munnen hennes i full fart. Hun hylte og skreik mens jeg gråt.

Føler meg verdens værste mor! Ungen var så søt, viste sånn smått at nå nærmet det seg et behov for mat! Det jeg gjør da, er å henter tranen, og tar det på en liten skje. Med tanke på at han var litt sulten, slukte han skjema på null komma niks! Og angra noe sinnsykt etterpå! Så på hele ungen at det var helt grusomt! Da fikk jeg såååå vondt inni meg! Stakkars gutt! Veit akkurat hvordan det føles :P blei mat med en gang etter det! :P

Back
Topp