Tran

Jeg gir D-dråper. Har ei som sliter med sprutoppkast i MENGDER, og det er helt uaktuelt å dusje henne, meg og hele huset i tran 20 ganger om dagen:-D

Kommer til å bruke easy tran sprøytene de har på apoteket.

Vi har vært litt trege med å starte for dette. Men vi kommer til å bruke sprøyte, og gi det på kvelden på stellebordet, tror jeg. Jenta mi gulper i løpet av dagen, min ikke noe særlig på kvelden, så tenkte å prøve det først :)
Skal få begynt med det i morgen, må bare fikse sprøyte først ;)

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13

Vi bruker ikke tran. Hu bare spyttet det ut. Syntes det var kjempe vondt. men vi bruker nan og det inneholder litt d vitaminer. Så trenger bare litt ekstra d vitamin dråper. Og tran er håpløst å få vekk fra klær. Selv om det vaskes på 60 grader med en gang. Er tre uker siden vi prøvde og smekkene hennes stinker fortsatt tran.

Min skal begynne med tran i dag. Fikk sånn sprøyte/pumpe som han skal få 0,5ml rett før mat :-) I dag er han 6 uker og 2 dager :-)

Tenker å begynne rundt 6 uker, men får se ann hvordan hun er med tanke på gulping, storebrødrene fikk d-vitamindråper til de sluttet å gulpe.

Tenkte å prøve tran idag, med en liten sprøyte! Krysser fingrene for at alt går bra, og at vi klarer å være tålmodig nok :-)

Her blir det d vitamindråper, nekter å gi han tran for jeg blir valg av lukten, og så gulper han så mye at alle klærne vil bli ødelagt...

Her bruker vi multivitaminer, d-dråper og folinsyre istedet. :) men vet det er litt viktigere med tran om de bruker nan istedet for morsmelk.

Back
Topp