Tran

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hermine er 4 uker i dag, så da var det frem med tranflaska...
har ikke akkurat gledet meg, siden det var skikkelig pesete med storesøstrene, og tranen ble byttet ut med D vitamindråper etter kort tid.

Det gikk overraskende bra å få det i henne, litt søl, men mye gikk ned. Nå lukter hun torsk da og det blir nok ikke bedre hvis det kommer en gulp etterhvert :( Husker jeg måtte kaste mye klær som hadde gule tranflekker på den korte perioden søstrene fikk tran.

Hvordan har det gått med tran dere andre som har begynt?

Hermine er 4 uker i dag, så da var det frem med tranflaska...
har ikke akkurat gledet meg, siden det var skikkelig pesete med storesøstrene, og tranen ble byttet ut med D vitamindråper etter kort tid.

Det gikk overraskende bra å få det i henne, litt søl, men mye gikk ned. Nå lukter hun torsk da og det blir nok ikke bedre hvis det kommer en gulp etterhvert :( Husker jeg måtte kaste mye klær som hadde gule tranflekker på den korte perioden søstrene fikk tran.

Hvordan har det gått med tran dere andre som har begynt?
Vi var litt sene med å komme i gang, en han fikk nå i kveld for første gang, og det gikk overaskendr bra.
Ingen protester i det hele tatt :D
Slik var søstrene hans også, så egentlig hadde jeg ikke ventet noe annet, men var forberedt på at dette kunne bli vanskelig.

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Jeg har tran på handlelisten, så en eller annen gang i løpet av uka er vi nok i gang. D-vitamindråpene er forresten kjøpt inn for lenge siden, ettersom de er mye kjekkere å gi. Men man må vel prøve tran først. Det var en fordel med å ha en sondematet baby sist gang, da var det bare å sprøyte alt rett inn i magen via sonden, og vi slapp alt sølet.

Back
Topp