Tran.

Real

Gift med forumet
Har dere/ skal dere begynne med tran? Vi prøvde igår, men det meste rant ut og resultatet ble en tran luktende deilig lita jente :) Haha.
Får bare prøve igjen.

Ikke begyne ennå, men skal når han blir 4 uker.
Det er lurt å gi tran rett før kveldsstellet, husker det ble mye gris med storebror. Han nekta å ta tran, så med han gikk vi over på d-dråper:)

Vi skal prøve når hun blir 4 uker, men da før hun bades.

D-dråper her når han blir 4uker :-) tran gir bare illeluktende klær og unger :p + at jeg synse synd i baby når jeg vet selv hvor jævlig det smaker :p

Off, jeg var elendig på å huske det med storebror.. Tror kanskje jeg prøver d-vitamin dråper denne gangen.. Kjenner at jeg kanskje blir like lat på det denne gangen også ;)

Vi prøver å gi d-dråper. Utfordring å huske det hver dag. Har en gulpe-unge så orker ikke gi tran. Eldste fikk også dråpene i starten. Ga tran litt senere og han likte det overraskende nok.

Har også begynna med tran, men synes ikkje det er noko særlig. Han gulper kvar gong han får det, gulper ikkje så mykje ellers. og ser ikkje ut som han liker det noko særlig. fordi han var for tidlig født har han fått sanasol sidan fødselen, og det kosar han ser med :) men no skal det altså byttast ut med tran :( Kjekt å høyre at det finnes eit alternativ! Er det på apoteket ein får kjøpt d-dråpar?

Ja, vi skal gi tran. Storebror elsker tran, jeg skjønner det ikke helt..

Har også begynna med tran, men synes ikkje det er noko særlig. Han gulper kvar gong han får det, gulper ikkje så mykje ellers. og ser ikkje ut som han liker det noko særlig. fordi han var for tidlig født har han fått sanasol sidan fødselen, og det kosar han ser med :) men no skal det altså byttast ut med tran :( Kjekt å høyre at det finnes eit alternativ! Er det på apoteket ein får kjøpt d-dråpar?
Ja på apoteket har de d-dråper:)

starter med d-dråper i morgen, så er spent på hvordan det går :)

Vi skal gi tran.. Tenker å gi under kveldsbadinga så vi unngår søl på klærne:-) Gjør jo ikke noe om det kommer litt i badevannet;-)

Her er det så mye gulping at vi går rett på D-vitamindråper når vi kommer til 4 uker :)

Skal prøve oss på tran i første omgang- håper det går greit men erblitt myyye gulping siste dagene så er litt spent..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Back
Topp