Tran!

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Er det mange av dere frøkner som tar tran i svangerskapet? Da jeg var hos legen ble jeg sterkt rådet til å ta den. Så skål med flaskene damer! Det smaker tran, men det er godt for små krabater i maven! ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Tran kapsler, orker ikke tanken å stanken på flytende akkurat nå :)

Ja, har vært flink til å ta trankapsler, husker det nesten hver dag;)

Tar selolje;) er helt utrolig at det går ned!! Hadde jeg aldri i min villeste fantasi trodd;)

Tar normalt tran og sana sol på vinterstid, men pga kvalme har jeg vært lite flink å ta det i det siste :/ Må skjerpe meg når formen er tilbake!

Tenker å begynne med trankapsler igjen når jeg har sluttet å spy, orker ikke tanken på å spy tran, tok kapsler frem til jeg begynte å spy også.

er sikkert bra, men klarer ikke tanken på å gulpe tran akkurat nå... når kvalmen blir bedre kansje jeg frtsetter med tran eg fikk av mamma, som smaker timian;) havfruens tran elns;) faktisk god;)

Har ikke tatt tran nei :-/ burde jo sikkert gjort det . Guttungen får det jo så :P

Tar omega3- alternativ til tran nå som kvalmen ikke er såå plagsom :) tror jeg bare hadde spydd av tran :-p

tar tran ja.

Flinke jenter her altså ;-) jeg har bare tatt den en liten uke nå, men bedre sent enn aldri. ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg tar to trankapsler hver kveld før jeg legger meg, da slipper jeg å rape tran utover dagen. Fungerer veldig bra for meg.

Back
Topp