Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var det ca 1 ts babyen skulle ha fra 4 uker? Prøvde å gi Marcus i dag, men det kom fort ut igjen..Og så fikk han sånn "deilig" fiske-ånde etterpå..så etter jeg ammet luktet puppene mine fisk[&:][8D] NICE!
Jeg gruet meg masse til gullet skulle begynne med tran når hun var 4 uker, men hun likte det heldigvis! Hun får det på kvelden når hun har på pysjen, men hun lukter fisk på natta når jeg tar henne opp fra vugga for å amme, stakkars liten [:D]. Når jeg steller henne på morgenen så vasker jeg ansiktet og da lukter hun ikke tran i løpet av dagen.
Tror det står 2,5 ml.. Men det er kanskje en teskje det? Petter mista pusten første gangen vi ga tran, så jeg har vært litt dårlig på å gi den.. Må skjerpe meg.. Lukter ille ja! [:'(] Ekstra kjedelig om de gulper på klærne etterpå..
Her fikk Ayla Emine tran bare i knappe to uker, hun ble så urolig og hadde vondt i magen sin etter den trana..[:'(] Har gått over til D-vitaminer vi nå..
Tran er vel den ene tingen vi faktisk har kontroll på...he he he(sliter med legge-rutiner o.l)
Vi gir Selma tran når vi tar på henne pysjen,dvs når hun ligger i bare bleia,polstrer med papir-håndklær,og gir henne med ei lita sprøyte som vi har varmet tranen litt i....
Går kjempe fint,og synes igrunnen ikke at det lukter så ille.....
Kjøp D-vitamin dråper på apoteket isteden! Skal bare ha 5 dråper av det og det lukter ikke vondt heller. Det har jeg gjort ihvertfall... Gjør akkurat samme nytten.