Tran

x1x*laboline*

Glad i forumet
Er det mange som gir babyene sine tran her??
hvordan reagerer de?? noen som likte det??
vi begynnte og gi det til snuppa på lørdag, ho var ikke så fornøyd med det da..
ho lager de rareste grimasene..

Gir d-dråper jeg.
Fikk beskjed ho legen at hun ikke skulle ha tran pga at
pappaen har så mye allergier.

Jeg har hørt at man ikke skal gi tran i tillegg til mme. Pga at det blir en overdose av omega-3. Men jeg husker ikke hvilken mme det var snakk om.
Noen som vet?

Det håper jeg da virkelig ikke.. snuppa vår får jo bare mme, jeg fikk ikke no bedskjed om det på helsestasjonen... [&:]

ORIGINAL: Gunni

Jeg har hørt at man ikke skal gi tran i tillegg til mme. Pga at det blir en overdose av omega-3. Men jeg husker ikke hvilken mme det var snakk om.
Noen som vet?

tror det gjelder kun de mme som er tilsatt omega-3. Filip gulper så mye enda, så jeg tror vi venter med tran til det har roet seg [:)]

ORIGINAL: Gunni

Noen som vet?

det er mme fra collet som er med omega-3. jeg har ikke begynt å gi han noe.

Alina er ikke mye fornøyd når hun får tran,men hun gråter ikke like intenst som i begynnelsen..

jeg vurderte D-vitamin dråper,men de inneholder jo ikke omega osv.

Å nei, blir det MER gulp av tran? Æsj da lurer jeg på om vi skal vente eller prøve andre dråper, synes det er mer enn nok gulp fra før av... *grøss*

Jeg begynte med d-vitamin dråper til jenta mi jeg. Prøvde tran to ganger, men hun fikk så vondt i magen sin.....
På 6-ukers kontrollen sa helsesøster at noen kunne få vondt i magen, men at jeg skulle prøve på nytt om en mnd...
Synes egentlig det er utrolig kjekt med de dråpene jeg. Er jo bare 5 dråper, så det blir jo ikke noe klin.. Men helsesøster var veldig for tran da, så jeg får se hva jeg gjør.....

Back
Topp