Tran til barn...

Linka

Gift med forumet
På 6 ukers kontrollen sa helsesøster at jeg skulle begynne og gi Alexander tran fordi han får mme. Ok tenkte jeg og kjøpte inn dette. Nå idag ( selv om star83 sa ifra at hennes ikke tålte det ) tenkte jeg at jeg skulle prøve.... og hva skjedde??? Jo han gulpet opp masse igjen og har hatt vondt i magen. Dumme, dumme meg. Hvorfor kunne jeg ikke hørt på Star83 isteden??? Stakkars gullet mitt. Trøstet han og sa at jeg ikke mente det og jammen er jeg glad han ikke kommer til og huske noe av det heller....
Klem

Jeg har gitt begge mine tran fra fire ukers alder, selv om jeg har ammet. Ble anbefalt dette. Ga det på kvelden for å unngå gulpingen i samme grad. Ikke opplevd at de fikk vondt i magen av den, hadde mer enn nok av det uansett.

Har ikke begynt med tran til minstemann enda.

Prøv deg på "Colette'n"- den har jo omega3 i seg...[;)]
Kan jo være det fungerer bedre med tran en annen gang på døgnet og!?

Legen sa til oss og at vi motte begynne med tran. Sa jeg slet me å gi de det siden jeg ikke liker det selv. Den barne tanen må dere ikke gi til barn under 4 sa de.
Hu lilla mi gulper ekstremt mye, bør jeg holde henne unna tran da???

Vi fikk en flaske tran på helsestasjonen vi[8|]
Den gikk greit ned - liten grimase da han kjendte den kalde skjeen og så svelgte han unna..
Fikk litt pupp rett etterpå og gulpa ikke opp igjen - til en forandring [8D]

Ta en pause fra tranen,og prøv igej nom en uke eller to- kanskje ho lettere ka nholde på den da![;)]

Probleme er at vi ikke har begynt med tran enda.
Men har ikke lyst å begynne heller hvis de kan gulpe enda mer av det, siden hun gulper så mye som hun gjør alt. 

Da ville jeg vente med å prøve det...
Men som en "erstatning" for tran kan du kjøpe d-vitamin dråper da![;)]

Back
Topp