Tran til baby

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Vi har begynt med tran til lillegutt.. Og når han gulper så lukter det tran. Og jeg brekker meg nesten (ikke fan av tran nei). Så sa veninnen min at jeg måtte bruke den med sitronsmak, den luktet godt. Men hvordan er dette?? Kan jeg bruke den til baby (7uker) Eller bør det kun være den "gode gamle"??

jeg brukte det konsentrerte i små kaplser man trykker innholdet i munnen på baby jeg da Tiril var liten. Gulpet ikke av det... og jeg ga det før jeg ammet/ga flaske og da slapp jeg gulping. Et tips om du ikke har prøvd det. Er det ekte sitron i den trana er det mye sukker i det... så det er i såfall ikke så bra.. men vet ikke.

Shit, mini fikk tran med sitronsmak en stund, ble så himla lei av vanlig tran lukta.

Men tenkte ikke over det med sitronen[:-]

du kan eventuelt bruke d-vitamin dråper [:)] fås kjøpt på apotek [:)]

Jeg ville ikke ha gitt med sitronsmak. Prøv det vi gjorde når vi begynte, vi ga han tran før badetid/sengetid, naken vel og merke slik at det bare var å vaske av det som falt utenfor munnen. Neste morgen var lukta borte [:)] Nå når han er 15 mnd får han tran før brødskiva om kvelden, elsker tran like mye som saft [;)]

jeg syns det var lettest å huske på kapslene jeg tømte i munnen kontra tran og d-vit dråper som stod i kjøleskap... jeg var jo aldri i kjøleskapet før jeg amma[8D]

Back
Topp