Tran til baby = vondt i magen?

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Vi har begynt å gi tran til gutten vår på fire uker tran og samme kveld vi gjorde dette fikk han veldig vondt i magen og skrek halve natta. Han pleier alltid å roe seg ned med en god del byssing eller ved å gi han puppen, men denne kvelden var det ingenting som hjalp. Kvelden etterpå gav vi han tran og da var det samme greia.

Jeg har ikke gjort noen endringer med kostholdet så vi mistenker det er tranen og lurer på å kutte det ut og gi D-vitamindråper i stedet.

Er det noen som har hatt samme erfaring med tran?

Jeg lurte på det samme, prøvde bare 1 gang og hadde en følelse at det var noe galt med hans oppførsel etterpå...

Jeg lurte på det samme, prøvde bare 1 gang og hadde en følelse at det var noe galt med hans oppførsel etterpå...

Vi skal kutte tranen et par dager nå og se hvordan det går uten å endre noe i kostholdet mitt. Skal oppdatere i tråden her senere om det har noe effekt :)

Vi opplevde det med førstemann. Nå må vi starte med tran til lillegutt og jeg kvier meg :P Bytter til d-dråper ved minste tegn til ubehag!

Vi opplevde det med førstemann. Nå må vi starte med tran til lillegutt og jeg kvier meg :P Bytter til d-dråper ved minste tegn til ubehag!

Er redd for det samme kunne hendt med den vogna som med den vi har nå, for ser at der også er det kun feste og støtte midt på bagdelen

Back
Topp