Tran er godt! (med bilde)

Heather

Gift med forumet
I flere uker har jeg gruet meg til den dagen vi skulle gi jenta vår tran, jeg laget stadig vekk nye unnskyldninger for meg selv slik at jeg kunne utsette det [:D].

Men i går fikk hun smake for første gang, og det gikk kjempefint! Hun smattet det i seg, og ikke kom det noe gulping på pysjamasen i løpet av natten heller heldigvis!

Sjekk dette blinkskuddet:

Hehe..[:)] Så søt hun er da..[:)]
Her har jeg oxo starta med tran t Ayla, å d går jo kjempefint..Kommer noen grimaser, men d går bra..[;)][:)]
Men hvor mye tran gir du??

ORIGINAL: Ju9ta

Hehe..[:)] Så søt hun er da..[:)]
Her har jeg oxo starta med tran t Ayla, å d går jo kjempefint..Kommer noen grimaser, men d går bra..[;)][:)]
Men hvor mye tran gir du??

Jeg prøver å gi 2,5 ml, det er det som står på tranflaska. Ser utrolig mye ut, er jo en hel sprøyte!

Hei!Vi har også starta med tran og det går kjempefint

Gir dere vanlig tran, eller den med smak?

For et herlig bilde[:D][:D]
de øynene på lille solveig da[:D][:D] hihihi....

ORIGINAL: Trine23

Gir dere vanlig tran, eller den med smak?

Den med sitronsmak. Jeg trodde først jeg måtte gi vanlig, men når det står dosering til spedbarn bak på flaska m sitron så er det vel ok.

Hihi, søta! [:D] Får håpe det går like bra når vi begynner med tran til uka. Petter elsker fenikkelte i hvertfall. [:D]

Så nydelig hun er.

Heather, hvor fikk du tak i den sprøyta? Jeg tok med meg en sånn fra sykehuset, men den ble ødelagt[&o]
Kjøpte nye på apoteket, men de var så store. Og det kommer så mye ut på en gang.
Likte mye bedre de som rommer 2,5ml[:)]

hihi, kjempesøtt bilde av solveig forresten, ser ut som hun storkoser seg når hun får tran[:D]

ORIGINAL: Trine23

Heather, hvor fikk du tak i den sprøyta? Jeg tok med meg en sånn fra sykehuset, men den ble ødelagt[&o]
Kjøpte nye på apoteket, men de var så store. Og det kommer så mye ut på en gang.
Likte mye bedre de som rommer 2,5ml[:)]

hihi, kjempesøtt bilde av solveig forresten, ser ut som hun storkoser seg når hun får tran[:D]

Kan dessverre ikke hjelpe deg, fordi min er fra sykehuset også [:D]!

får prøve der[:)]  takker[:)]

Back
Topp