TRAN eller BIOVITT

Jackim

Forelsket i forumet
Jeg fikk en flaske tran på helsestasjonen og fikk beskjed om å starte med det mellom 4. og 6. uke!! Men UFF tran er jo rett og slett ille [:'(][:-]!!! Lurte på om det ikke var noe alternativ, og helsesøstra sa at jeg kunne kjøpe biovitt! Det har jeg gjort, men ikke kommet igang enda...Ellers spiser jeg Omega-3 kapsler selv hver dag! Hva gir dere barna deres og liker de det??

[:)]Gir D-vitamin dråper. Tørr ikke gi tran ,storebror er nemlig allergisk mot fisk! Men Biovit er vel ikke å annbefalle? Den inneholder sitrus...[8|]
Jaja,de tmeste går jo bra da ,vil bare ikke provosere et uferdig imunsystem!

ORIGINAL: Elefuntia

Jeg fikk en flaske tran på helsestasjonen og fikk beskjed om å starte med det mellom 4. og 6. uke!! Men UFF tran er jo rett og slett ille [:'(][:-]!!! Lurte på om det ikke var noe alternativ, og helsesøstra sa at jeg kunne kjøpe biovitt! Det har jeg gjort, men ikke kommet igang enda...Ellers spiser jeg Omega-3 kapsler selv hver dag! Hva gir dere barna deres og liker de det??

Fikk en flaske tran ???? vi har bare rett og slett ikke kommet i gang ennå....kansje jeg også skulle ha prøvet biovitt det tar sikkert emilie også...

Jeg må gi vitaminer (fra 4 levedøgn) for han er for tidlig født. Nycoplus Multi som smaker som Sana Sol. Benjamin elsker det. Ellers skulle jeg få en flaske tran på helsestasjonen...

Oj[&:] Har glemt hele tranen jeg!!! AMMETÅKA!!!!

Vi skal gi tran, har bare ikke kommet igang enda.

jeg skal gi Martin biovitt, klarer ikke lukta av tran engang, begge de andre to har fått biovitt og ingen av dem har tatt skade avd et..

ANG tran flekker på klær leste jeg i bam bladet at man skull gni inn salo på flekken med en gang og kaste den i vaskemaskina, da skulle flekken bli borte, men har ikke prøvd det siden jeg ikke bruker tran..

Den Biovitten som jeg har kjøpt inneholder ikke sitrus, ikke sukker og er glutenfri! Ser at den inneholder det samme som tran, men i litt mindre mengder...

Back
Topp