Tran bæsj

Lizz83

Gift med forumet
Er det noen av dere som gir tran? Min lille har fått tran i 2 dager nå og hatt veldig vondt i magen i går og i dag (han får hipp og jerntilskudd i tillegg så det kan være årsaken), men endelig så bæsjet han nå. Men bæsjen hans var skikkelig oljete og luktet helt for ****** :hungover: og jeg brakk meg da jeg byttet på han. Ikke opplevd det tidligere. Er det noen som har hatt samme reaksjon på tran? Jeg lurer på om han kan være sensitiv for fisk jeg siden han fikk den reaksjonen....

Min gutt får tran. Bæsjen hans har luktet vondt i det siste, men jeg trodde det hadde med at han har litt treig mage å gjøre - men når du sier det så begynte det kanskje i den tiden han begynte med tran..... Oljete bæsj har han derimot ikke, men tror jeg har hørt at litt mer oljete bæsj av tran er vanlig. Hvor lenge har han fått tran? Kan kanskje være lurt å spørre hs hvis du blir veldig usikker og det vedvarer :)

Minien min fikk oljete bæsj. Men gikk over etter en ukes tid. :)

Vi gir både tran og MME og merker ingen forskjell på bæsjebleiene :)

Syns det bare ble gris med tran, så vi gikk over til d-vitamindråper istedet.

Da er det ikke bare hos oss :hungover: men da fortsetter jeg å gi tran en stund til og så ser jeg. Jeg gir fortsatt bare 1ml. Ser at maks dosen hans er 2,5ml siden han får 5ml multivitamin i tillegg. :happy:

Back
Topp