Trampoline

Sommerbarn16

Forumet er livet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Vi har planer om å kjøpe trampoline til lillegutt som blir 2 år om 1 uke. Han elsker å hoppe, så vi tror han vil få stor glede av dette. [emoji4] Men er litt usikker på vilken vi skal kjøpe. Vil ikke ha en trampoline som tar for stor plass i hagen. Men den må være stor nok til at jeg eller pappa kan være med å hoppe litt sammen med han. [emoji4] Har dere en trampoline dere vil anbefale?

Har sett litt på den, har den dårlig kvalitet? Hvordan er spretten på den?

Den var helt ok, fått fine kundevurderinger på jula.no. Eneste er at folk sier den er litt stram sånn at de minste kanskje får litt dårlig sprett. Kan ikke si jeg la noe særlig merke til det da frøkna prøvde den..

Den var helt ok, fått fine kundevurderinger på jula.no. Eneste er at folk sier den er litt stram sånn at de minste kanskje får litt dårlig sprett. Kan ikke si jeg la noe særlig merke til det da frøkna prøvde den..
Hmm.. Vanskelig å velge, er jo grei pris på den da. Går det fint inn et barn og en voksen da? [emoji4]

Vi har også sett litt på denne
https://www.toysrus.no/product/outr...0109507001&utm_source=prisjagt&utm_medium=cpc
Den er litt større men er dobbel så dyr da. [emoji29] Men i tillegg så har den nette på innsiden av fjærdene, noe jeg synes er veldig greit da [emoji4]

Anbefaler å kjøpe minst 4 m i diameter. Må være såpass.:)

Ikke for å ødelegge gleden, men vær litt forsiktig med bruk av trampoline.... kjenner mange som har fått både små og store skader. Spør du en fysioterapeut eller kiropraktor om hva de mener om trampoliner får du sjelden positive svar :p og man skal alltid kun hoppe én av gangen på trampoline!! Ellers kan de få "knekker" i rygg og nervesystem som er veldig uheldig! Jenta mi fikk en slik knekk en gang da hun var ett år, og klarte ikke gå etterpå! Fikk helt panikk....

Back
Topp