Trampoline

lykkelig90

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva tenker dere om det å hoppe på trampoline sent i svangerskapet? Tenker da vanlig/rolig opp og ned hopping. Ingen triks eller salto.

Hørte sist svangerskap at man ikke burde hoppe pga at navelsnoren kan snurre seg rundt halsen på barnet. Men så ser jeg fler og fler høygravide på trampoline. Så ble veldig usikker.
Tror jeg har gledet meg mer enn barna til trampoline sessongen :smiley-angelic008

Jeg ville absolutt ikke gjort det nå. Vil ikke tro det er anbefalt heller. Får ta igjen hoppinga neste år ❤️

Har ikke tenkt tanken en gang :laughing002 Guttungen hopper jo hver dag, og maser om at vi skal hoppe med han. Men det har pappaen fått tatt seg av i år!

Har ikke tenkt tanken en gang :laughing002 Guttungen hopper jo hver dag, og maser om at vi skal hoppe med han. Men det har pappaen fått tatt seg av i år!

Sånn det er her også, tanken slo meg først i går da jeg så flere gravide på trampoline ute i hagen og la godt merke til det på bilder :happy090

Jeg tar ikke sjansen i år, så i år får pappaen hoppe med guttungen. Får heller hoppe når ungen er ute ;-) Ikke så lenge igjen nå...

Jeg tar ikke sjansen nå, men etter fødsel hopper jeg med han. Har forresten hørt at det er god trening til knipemuskulaturen så kan være fint å bruke til å trene opp det etter fødselen

Hadde sikkert tisset meg ut hadde jeg prøvd, haha...

Jeg har blitt så lei meg for at jeg ikke kan være med guttungen når han vil ha med mammaen sin, så jeg har vært med og gynget og gått litt rundt på den noen ganger. Men så langt som jeg er kommet nå, tør jeg ikke det heller. Så far må ta alle trampoline-øktene foreløpig ;)

Back
Topp