Trampoline

Venterispenning

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Hei damer:-)
Mulig dere er mer opplyste enn meg, men jeg fikk meg en "sjokk" ( :-p ) beskjed i går.
Det kan vist være farlig for gravide å hoppe på trampoline, morkaken kan vist revne..
Storebror har hoppet masse på trampolina siden vi satte den opp i vår, og jeg har hoppet en del sammen med han på gode bekken-dager, har ikke tenkt tanken på at den kan være farlig bortsett fra at det ødelegger bekkene i noen dager..(men hva gjør man ikke for barna?;-)
Tenkte det var lurt å fortelle dere det, om det var flere som ikke viste om det:-)

Ingen fare for at jeg hopper i trampoline, men lurer av og til på om det er andre ting jeg ikke burde gjort..:)

Hehe, tror ikke jeg hadde kommet av med tørr truse om jeg hadde karret meg oppå en trampoline :p

Jeg ante det ikke!! Har hoppet en del frem til rundt uke 16, men sluttet fordi jeg fikk så mye kynnere og ubehag. Takk og lov for det!!! :eek:

Jeg fikk beskjed om å unngå det etter uke 22. Junior her skal få trampoline av mormor i løpet av sommeren, men synes det er morsomst når noen hopper sammen med ham og mammaen har veldig lyst... :p Men får vel ta det igjen neste sommer....

Jøss hvis det virkelig er så farlig så bør det jo være mer opplyst ...

blir vel det samme som ridning av hest, masse humping og hopping? og karuseller kan man heller ikke ta..

Ingen fare for at jeg skal hoppe.. Blir kvalm bare jeg sitter på trampolina! :p
Har hørt det før at man ikke skal hoppe. Og ikke kjøre karuseller...
Og jeg har forbud mot det meste pga blødninger. Så jeg er heller litt forsiktig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp