Trampoline

Brud2013

Gift med forumet
Vi skal kjøpe trampoline, men er usikre ang hva som er best ang sikkerhetsnettet.

Er det bedre med nettet inninfor fjærene ( altså inninfor det trekket der fjærene er), eller utenfor?

Hva har dere?
Og hva annbefaler du`?

Vi har ikke trampo, men det desidert beste må da være at nettet er på innsiden av fjærene.

merete_80 skrev:
Vi har ikke trampo, men det desidert beste må da være at nettet er på innsiden av fjærene.

Er det vi har lyst på, men er utrolig vanskelig å få tak i....
Overalt der vi har vært har de bare med nettet på utsiden... :(

Vi har en trampoline der den blå fjærbeskytteren er sydd fast i selve trampolineduken. Nettet er derfor festet utenfor. Dette er en løsning som ikke gir noen mulighet til få bena i fjærene.

jeg er så passe "slem" og sier annbefaler ikke trampoline ennå til noen før de i hvertfall er så pass store at de forstår konsekvensen med å være på en trampoline... 
jobber i helsevesenet og vært utplassert på ortopedisk klinikk, og skadene som har kommet inn dit er ikke fine.. og de styggeste er faktisk fra trampoline hopping... 

turteldue skrev:
jeg er så passe "slem" og sier annbefaler ikke trampoline ennå til noen før de i hvertfall er så pass store at de forstår konsekvensen med å være på en trampoline... 
jobber i helsevesenet og vært utplassert på ortopedisk klinikk, og skadene som har kommet inn dit er ikke fine.. og de styggeste er faktisk fra trampoline hopping... 

er nå greit det, men enkelte tilfeller så anbefaller enkelte i helsevesene ogås trampoline pga forskejllige ting også
Som her så ble vi anbefalt å bruke trampoline på gutten for å få han til å ikke gå på tå, og på jentungen for å øve opp balansen.
Så jeg tenker så lenge en bruker trampoline på en forsvarlig måtte og en er til stede og kun 1 og 1 så ska det jo mye til for å få skader slik jeg kan se det

mammahege skrev:
Vi har en trampoline der den blå fjærbeskytteren er sydd fast i selve trampolineduken. Nettet er derfor festet utenfor. Dette er en løsning som ikke gir noen mulighet til få bena i fjærene.

Hvor har dere kjøpt den???

Foreldrene mine hadde en slik, med rød kant, ikke blå, hvor ringen var sydd fast i duken. Så når vi skal kjøpe trampoline, skal vi ha det. Men finner ikke det noe sted :(

Back
Topp