Trampoline til ei på 1,5 år?

Buffeluremamma

Forumet er livet
Så det var sinnsykt godt tilbud på trampoline på OBSèn denne uken.
Tenker at det vil jo Amalie synes er morro!
Eller er hun for liten?
Vi har ordna huskestativ og skal bygge sandkasse, så er snakk om at hun bruker av sine egne penger fra jul for å kjøpe trampoline.
Er med beskyttelsesnett og hele pakka.
Er jeg helt månereist eller er dette ok?

Driver å skal lage et inngjerdet lekeområde til henne her ute, så vi kan kose oss der alle sammen og hun være helt trygg for alt[:)]

Også...
Er det noe annet man skulle hatt ute?
På plassen er det også en platt med sånn telt, så det er bord og stoler i skyggen hele tiden, plass til plaskebasseng også.
Har alltid drøm om "sommerparadis" selv fra jeg var litta, mamma og pappa hadde aldri råd.

De liker seg jo på det veldig tidlig :)
Er ikke sikkert hun får sååå mye glede av det i går, men du får avgjøre selv. Personlig tror jeg kanskje jeg ville venta et år med å kjøpe trampoline!
Men sandkasse og huske høres helt flott ut :) Åhh... du må ta bilde når dere har fått ting på plass! Jeg elsker flotte hager :)

Snuppa vår fikk hoppe på trampoline når hun var så gammel og hun stor kosa seg[;)]

Jeg hadde nok gått for den trampolinen jeg,har sett så små barn stooor kose seg oppå der[:)]
Gi de en ball og sett de på trampolinen å de kan leke lenge der[:D]
å siden det er sikkerhetsnett med så er jo det kjempe bra[:D]

kommer personlig ikke til å kjøpe trampoline før hun er større.mi er 17 mnd. Syns det hørtes skummelt ut. hehe nå hørtes jeg nok fryktelig gammel ut;) Sikkert bare fordi jeg ikke selv har vokst opp med det.

Jeg også tenker at hun kan ha mye glede av den i sommer.
Vi er jo ute hele dagen, hver dag når det er fint vær, så er ok å ha noe å drive med alle sammen[;)]
Tilbudet ropte på meg kjenner jeg. hehe
Største trampolinen med sikkerhetsnett osv til under 2000 kr, synes ikke det var noe å si på den prisen?

ORIGINAL: JULIBABY2011

kommer personlig ikke til å kjøpe trampoline før hun er større.mi er 17 mnd. Syns det hørtes skummelt ut. hehe nå hørtes jeg nok fryktelig gammel ut;) Sikkert bare fordi jeg ikke selv har vokst opp med det.

Det er jo sikkerhetsnett rundt osv da, så sånn sett er den trygg.
Vi vil jo alltid være der og følge med.
Hun er alt for liten til å styre ute på egenhånd sånn sett[:)]

Hadde kjøpt jeg. De storkoser seg jo på den,man må bare være forsiktig. Og når det er sikkerhetsnett kan jo de minste leke der inne om de vil,uten at de detter ned. Minste her som ble 1 i september lekte masse på trampolina her ifjor før hun begynte å gå,bedre enn en kald plen:)

Min har hatt kjempe stor glede av trampoline fra han var 1 år! Det eneste er at de ikke skal være på for lenge av gangen (utifra hva jeg har hørt) pga ryggen og stabilitet og utvikling der... [:D]

Da blir det trampoline, tjohoo[:D]
Kans e for meg skikkelig mammatrim om kveldene også. haha

Hvor mye koster den med nett?[:D]
Fikk plutselig lyst til å investere i en selv[8D] Hehe!
Jeg tror de kommer til å elske den! Bare tenk hvor gøy VI syns det er[;)]

kjøp kjøp, min sønn har elsket trampoline siden han var rundt 1,5 år. og det er jo kjempe kjekt til oss foreldre også når ungene sover:) 

Åååå..det hørtes gøyt ut=))
vi skal oxo ha trampoline, men er usikker på om vi skal ha en sånn stor eller om vi skal ha en liten en som er laget til barn...men så er det, det at den lille vokser de jo egentlig fort ut av da...hmm...
vi er litt ueninge om alder her merker jeg, men det frister ja...[:)]
vi har en liten rusjebane da, og sankasse...skal ikke mangle på leker nei, for har de nok leker så får vi oxo tid til å slappe av litt, hi hi hi[;)]

ORIGINAL: JULIBABY2011

Jeg er nok enda eldre, for innstillingen min er at vi aldri skal eie en trampoline.

Buffis, hun syns sikkert det er morsomt med trampoline selv om hun ikke er større.

Vi kjøpte trampoline denne uka og han elsket den. Han er snart 16 mnd.
Er sånn liten trampoline med nett rundt dette også.
Lager også lekeplass ute. Har da denne, huske og ei gynge. Skal kjøpe sklie og sandkasse utover våren.

Synes hun ikke er for liten[:)] Jeg hadde kjøpt den[:)]
Men ville passet på og også passet på hvis større barn hoppet sammen med henne. ville sagt til de større barna at de må ta hensyn ti de minste[:)]
vi har trampoline og snuppa her kommer til å få lov å bruke den, men skal storebror være sammen med henne på den så kommer han til å få beskjed om å være veldig forsiktig[:)]

her skal vi også kjøpe trampoline til jenta vår, hun er 4 da! [:D] så har ikke hatt bruk for det før nå, men nå gleder hun seg veldig til å få det!!
Og hun skal bruke bursdagspengene hun fikk i mars[:D]

Den hørtes fin ut den på obs da!! i sandefjord eller? har ikke fått med meg tilbudet.. har tittet litt..
Men lurte litt på hvor det lønner seg å kjøpe jeg da?? de selger det jo overalt[:D]

Bruker dere trampolinen nå?? Tenker vi venter til begynnelsen av mai vi da! Siden man ikke skal bruke sko i den, må det jo bli veldig kaldt i sokkene ute nå!!! og ullsokker fryktelig glatt!!!
Når setter dere som har det, den fram??

ORIGINAL: Sooola*

Hvor mye koster den med nett?[:D]
Fikk plutselig lyst til å investere i en selv[8D] Hehe!
Jeg tror de kommer til å elske den! Bare tenk hvor gøy VI syns det er[;)]

Den koster nå 2000 kr med nett for den største, eller 1600 med nett for den mindre[:)]

http://kundeavis.coop.no/aviser/obs/city-syd/

Back
Topp