Trampoline størrelse?

Stolt mamma

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
Dere som har trampoline hvor stor trampoline har dere?
Har stor hage så plassen er ikke noe problem, men usikker på om 3,8 holder til mine små barn + noen venner eller om vi bør gå for den som er 4,3.

Vår er 4 meter, rund, ikke oval. Nå i disse korona tider holder det til to. Eller tre dersom det er våre egne unger sidne de kan være nært hverandre.

Vanlige somre kan de være 3-4 stk dersom de er forsiktige og tar hensyn til hverandre. Dvs, de har vært 5 også, da hopper bare gjerne ikke alle på en gang, noen sitter langs kanten.

Om hagen hadde passet hadde jeg vurdert en oval.

Vi har oval, ca 3,5x5m ish. Husker ikke eksakte mål, men den er helt gull. God plass, gøy for voksne også :)

Heg mente ikke champion, men selve merket har ovale trampoliner.

da skjønner jeg. Merke har mange ulike trampoliner og alle kommer ikke like bra ut i test. Med en samboer som jobber på sykehuset og som har sett stygge trampoline skader nekter han å ha noe annet enn best i test på sikkerhet.

da skjønner jeg. Merke har mange ulike trampoliner og alle kommer ikke like bra ut i test. Med en samboer som jobber på sykehuset og som har sett stygge trampoline skader nekter han å ha noe annet enn best i test på sikkerhet.
Ok , sikkerheten er vi nøye på også men det er ikke nødvendigvis best i test de blir det fir

Back
Topp