Tralalalalalalala

monicabebe

Forumet er livet
Og sååååå artig jeg har det i dag!

Si noe gøy da!

[8D]

Høna med slips!

Skulle gjerne bidratt - her har jeg en liten gutt som er veldig misfornøyd - virker veldig utilpass og i dårlig form igjen, og jeg som trodde han var på bedringens vei. Sov godt i formiddag så jeg fikk gjort masse, men i ettermiddag har han stort sett grått - spiser dårlig, sover dårlig, og er generelt grinete. G sitter og prøver å trøste og underholde litt, men det ser ut til å gå dårlig

Har ikke noe gøy å si jeg heller. Jeg har vært hos fysio til bekkentrening i dag og fikk prøve slyngetrening for første gang. Det minnet i grunn veldig om pilates, og pilates liker jeg godt. Nå ser det sannelig ut som om gamlebilen vår (den som dieselpumpa røk på for 4 (?) måneder siden) har blitt friskmeldt igjen også. En kompis av mannen har fikset den, så i dag startet den.[:)] Mannen er og besøker bilen (og kompisen) nå, så jeg har tatt fotbad, begynt på boken om meg til Maja og limt inn ul bilder, ryddet og nå slapper jeg av litt før resten stua skal ryddes og jeg skal tenne lys og kose meg litt i stillheten før Maja våkner igjen.[:)]

Back
Topp