Tralalalala:-)

Rosa på ball

Glad i forumet
Da ser det ut til at jeg har eggløsning... Har sjekket livmortappen hver kveld i 14 dagers tid. Hver dag akkurat lik.. Men, i går kom (sorry for detaljene) litt slim som jeg tolker som el-slim.. Om kvelden sjekket jeg livmortappen igjen og da var den helt åpen... Er utrolig glad for da ser det ut som om syklusen min er på vei til å stabilisere seg ihvertfall... Siste mens 3.7, før der igjen 15.5.. Håper at el nå betyr at jeg etterhvert kan regne meg frem til og få regelmessig syklus..

Tjohooo.. Måtte bare juble litt:-)

lykke til [;)] då er det berre å kjøre på[;)]

Ja, det ble bompibompi i går da vettu:-)

Ja, lykke til, til deg fra meg[:)]

Tusen takk :-) Er jo spennende dette, føler at jeg kan begynne å prøve på ordentlig nå.... Har regnet ut at jeg da kan teste om ca. 2 uker, blir 2 laaange uker vil jeg tro.. Men, får prøve å ikke tenke så alt for mye dette - men, lettere sagt enn gjort.. Det vet vi vel alle her:-)

Nei, ingen barn fra før.. Så, utrolig spennende dette.. Bare glad for at det ser ut til å stabilisere seg jeg.. Sluttet på p-piller i april.. Ser du er er "helt fersk gravid"... Hvordan går det med deg??

Lykke til tuttelura!!Vi får krysse fingre for at det skjer noe snart!!!

Takk for det:-) Lykke til til deg også. Håper det snart klaffer for alle som ønsker og planlegger:-)

sluttet på pilla 1 mai jeg og syklusen min er også helt ute å kjøre. Mange dager hadde du mellom mensen da den var på det lengste? Min er på over 50 dager nå, og jeg bgynner å bli utålmodig på å vente på tanta..... Vil og ha stabil syklus..

du må vel være gravid trine82??så lenge siden siste mens???...lenge siden du testet?

Hvordan finner dere egentlig EL deres?Regner dere bare frem?Jeg har målt tempen i snart 1 år, men finner liksom ikke helt ut hvordan det er.. Tempen går litt opp, og så plutselig litt ned igjen...
Syklusen min var normal helt frem til mai, da begynte den å tulle skikkelig, så nå vet jeg ikke helt hvor lang tid det er mellom hver gang...

[:D][:D][:D]

gravid nei... tester hver fredag jeg hehe. Negativt så det holder.... Er bare helt ute å kjøre om dagen.... Vil ha mensen.. men er visst ike så lett.. Hadde siste mens 8 juni.... Utålmodig etter å begynne på ny periode...

Hei Trine82..
Jeg har hatt 2 mens siden jeg sluttet på p-pillene 8.4. Den første syklusen var på 37 dager, neste på 50.. Fikk Provera av legen min, men bestemte meg for å vente nok en syklus for å se antall dager nå.. Hvis jeg får mensen om 14 dager nå, så blir vel denne syklusen 43 dager... Og, da håper jeg at den er på vei ned til normal lengde...

jeg vil vente med å evt bruke provera jeg.... Kroppen bør vel klare dette selv.. Får gi den et halvt år iallefall.. Hadde mensen 1 mai, 14 mai, 8 juni jeg... Så håper den kommer snart nå, sånn at den kanskje blir normal igjen... Kan man bli gravid mens man bruker provera da?

Da jeg var hos legen, sa hun ingenting om ikke å prøve å bli gravid mens jeg brukte Provera. Men, nå har jeg som sagt ikke startet da, sånn at det ikke har vært noe jeg har tenkt på... Men, vil vil tro at ting stabiliserer seg av seg selv hvis man tar tiden til hjelp.. Bakgrunnen for at jeg var hos legen var at jeg ville sjekke tidligere påviste cyster og høre hva legen sa i forhold til graviditet. Jeg kunne velge selv om jeg ville begynne på Provera eller ikke.. Synes det var greit å starte jeg, i og med at jeg er godt over 30 og ikke akkurat er verdens mest tålmodige:-) Men, valgte som sagt å vente en syklus til for å se hvordan utviklingen av antall dager gikk...

Jeg er bare 23 jeg og har ingen hastverk.. Så venter å se.. Men er irriterende å ikke vite... Veit liksom ikke hvor lenge jeg må vente. Trøster meg med at jeg kan ha EL når som helst, så det er bare å stå på. Trudde ike det skulle være sånn når man sluttet på pilla... Men leser jo her at det er ganske vanlig med en lang syklus en gang eller to før det ordner seg. Ser ut som det kanskje ordner seg for deg nå da... Stå på.. Ønsker deg virkelig LYKKE TIL [:D][:D]

Hei jas!
Jeg ble gravid på ca dag 12 sist gang, men nå har jeg kjøpt el-tester som
jeg tenkte jeg sku prøve, for¨å se litt mer nøyaktig.

Jeg kjøpte dem kjempe billige på "billige-tester".

Klems

Takk det samme:-) Frem med den store tuben med tålmodighet[&:]

Da får jeg satse på å ha masse sex om en uke jeg da [:D]

Hopp i sengen og ha det gøy[:D]

Back
Topp