Tralala... Får ikke sove for den som lurte...

Solstråletante

Elsker forumet
Hehe... Følte bare for å dele med dere at jeg ikke får sove.. Etter hodet festet seg går jeg på do hver time, halvannen... Er til å bli gal av.. Men, det for hvert min som går er jeg nærmere å møte mini!:) Er jo tross alt kun 5 dager til termin, betyr at det er MAX 19 dager til jeg får hilse på prinsen våres[:)]

får heller ikke sove.. er som deg på do å tisser .. føler at jeg ikke gjør annet enn å tisse for tiden! Vondt gjør det også!

ORIGINAL: tiansen

får heller ikke sove.. er som deg på do å tisser .. føler at jeg ikke gjør annet enn å tisse for tiden! Vondt gjør det også!

Uff... Vondt?? det skal det ikke gjøre da.. Du har ikke fått uvi kanskje? [&:]

Her er det heller ikkje mykje søvn.. Sovna ca en time, våkna av at eg va heilt svett og våt. Måtte på do, va visst litt svolten og. Er so lei av å ikkje sove. Er maks 4-5 t i døgnet. Er redd eg ikkje kjem til å vere utkvilt til den lille kjem. Noken andre som har det sånn?

I dag er jeg oppe tidlig!! hehe..pleier å sove ca null på natta, og så sovner jeg når sambo drar på jobb, og sover til elleve eller tolv:) Glad jeg ikke har små fra før, for å si det sånn:)
I går koste vi oss litt ekstra før vi sovna, og i natt har jeg sovet som en stein!! Men måtte opp på do en gang da...selvsagt!!
I dag våknet jeg uthvilt (tror jeg) sånn i 7-tida:) Så nå spiser jeg frokost og koser meg litt med men venn Rachel Ray, før jeg skal avgårde til legen først, og så til sykehuset! Spent på hva de sier der i dag!! Håper i bunn og grunn jeg bare får en dato i dag.... For lille har IKKE SNUDD SEG!!![:@]
trodde nesten litt inatt...for magen min blei så rar, men våknet i dag og han begynte å stange ribbein igjen! BLÆ!!!
Håper dere får en strålende dag!! :)

signerer der..[&:]

ORIGINAL: mariac84

Uff... Vondt?? det skal det ikke gjøre da.. Du har ikke fått uvi kanskje? [&:]

gjør rimelig vondt ja.. hadde det for en mnd tid siden og urin har vært heelt feilfri to kontroller på rad nå.. Tror bare blæra har blitt så mye pressa at den er sår på en måte..

Back
Topp