Traktor!

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
En traktor er her å kjøre noe trer som naboen har hogget ned og guttene i nabolaget har vært i ekstase!
3 stk gutter på 3 år har stått me store øyne å sett på når traktoren har kjørt forbi!

Har barnene deres noe de ELSKER? Som de ble fascinert av tidlig og blir nesten som paralysert når de ser?

ImageUploadedByBV Forum1460652548.055474.jpg

Gutten min er 16 mnd og veldig veldig veldig glad i traktor og atv :P å egentlig alt som har hjul!

Var ekstase her når vi plutselig hadde 3 gravemaskiner rett utfor vinduet :)

De elsker lastebiler. Nå kjører pappan en da. Så de kan fint være med han på jobb i mange timer :D

Gleder meg til lillebror blir stor nok til å sitte på traktor sammen me pappaen sin!❤ stor stas til de største barna ihvertfall,og spesielt nå når vi har kjøpt helt ny traktor!:))

Eldstemann har vært opptatt av brannbiler fra han var et lite knøtt.

Jeg husker så vel, han kunne ikke helt snakke, satt og lekte med duplo. Viste meg en elefant og sa kontabel. Jeg skjønte ikke. KONTABEL!!?

Noen dager senere når jeg sang smilte han og gjentok, og jeg skjønte. "den store elefanten, han er skogens brannkonstabel. Og blir det brann så slukker han den med sin lange stabel". Kontabel.

Eldstemann har vært opptatt av brannbiler fra han var et lite knøtt.

Jeg husker så vel, han kunne ikke helt snakke, satt og lekte med duplo. Viste meg en elefant og sa kontabel. Jeg skjønte ikke. KONTABEL!!?

Noen dager senere når jeg sang smilte han og gjentok, og jeg skjønte. "den store elefanten, han er skogens brannkonstabel. Og blir det brann så slukker han den med sin lange stabel". Kontabel.
Haha, så bra! :D

Back
Topp