Train hard or go home;)!!

Mamma_Mia!

Flørter med forumet
Hepp,da skal jeg opprette denne slankedagboken også,håper på at den også kan bidra til motivasjon :)


26 år ,forlovet og samboer og to små i hus:)Bor litt utenfor Bergen,men er opprinnelig trønder:)


Målet mitt er å gå ned rundt 20 kg til i vekt...gått ned 18 siden fødsel og trene for å bli den beste jeg kan være og kanskje om noen år kunne komme i skikkelig fitness form. :) Veien dit er lang så jeg kan ikke kaste bort noe tid:D

Nå har jeg hittil holdt meg på 1500 på hviledager og 16-1700 på harde treningsdager ,men tenker for å få fortgang til 17 mai,å legge meg rundt1400 kcal. Dette kan bli en utfordring fordi jeg allerede sliter med å holde meg på 1500-1700:P


Så dette begynner jeg med på mandag 23 april og jeg kommer til å logge her hver dag og kontrollere kalorier på diett.no.

Kommer til å poste bilder ved jevne mellomrom også:)

Så da er det bare å si Hei muskler,hadet fett!!!:D


 
Lykke til, ser ut som du har en god plan 

Jeg har begynt å trene selv og lever på mellom 8-1200 kalorier om dagen inkl treningsdager, er for en periode for å bli kvitt en del kilo og endre vaner og kosthold så skal jeg øke gradvis oppover til 1600-1800 kalorierveldig effektivt så langt, kvitter meg med ca 1 kilo i uka

Hva trener du?
 
=)Takk:)

Jeg trener tung styrketrening,driver med ekstrem muskelvekstprogrammet til tech nutrition nå,RYP altså hvis du hr hørt om det:)?

Drømmen min er å kunne stille i bodyfitness om noen år,...får se om jeg greier det!;) har ca tre timer med intervalltrening tilsammen i uka bare,fordi jeg vil få frem magerutene,og gå ned i fettprosent som førsteprioritering:) Derfor satser jeg stort på hovedsakelig å løfte jern:D

Håper du mener mer enn 8 kcal ,hehehe:D ? Høres lite ut men 1200 kcal da...Jeg mener ikke å virke negativ,men normalvektig bruker ca 1400 kcal på bare å drive organer og funksjoner i kroppen,jeg skal ikke legge meg så lavt som 1300,1400 blir nok det laveste pga dette. Kan være direkte farlig å ligge under hvilemetabolismen:);)

ELLERS,høres ut som du er skikkelig gira og i gang,LIKER:D

Lykke til videre du også:)
 
Hei hei og god torsdagsmorgen:D

Er forløpig litt dårlig til denne loggingen jeg,men jeg skal bli bedre:D

Har i det siste vært litt nede...hmmmz...ja hva er vitsen..men jeg kommer meg igjen da...er bare litt opp og ned for tiden hos meg..og det passer så dårlig med slanking og trening da...men jeg holder  meg til dietten likevel,flink flink:p Som regel ville jeg gått på en smell når jeg har det tungt:P

Jeg har jo målt fettprosenten min i desember...noe som var meget depressivt...hoff....men nå har jeg altså målt igjen og det var litt mer positivt..:D

Jeg har nå gått ned 12 kg på ca tre mndr...men også trent veldig tungt og bygget mye muskler...som resulterte i:

fettap totalt rent fett 6 kg.
Muskler lagt på meg:4 kg (så jeg ha faktisk gått opp igjen i vekt ja i muskler;))
resterende er bare vann og skitt:P

Fornøyd med det og fettprosenten min var nå på 28% sånn ca:)

jeg hadde en prosent på nesten 35:O

Så jeg sier meg fornøyd og håpër på en prosent på 23-24 neste gang ivertfall:)

Nå skal jeg spise frokosten min bestående av to spelt lomper med kalkunskinke og laks og et eple så skal jeg ut å trille i finværet:D

 
Ble litt forandringer i planene,så jeg starter for fullt på mandag:) Har holdt underskudd denne uken s som vanlig,så trapper litt ned til neste uke..prøver det i to-tre uker..hvis jeg ikke sulter ihjæl så skal jeg nok fortsette med det:P

I dag har jeg tenkt å tyne meg selv til å vente med frokost lengst mulig,det er nemmelig slik jeg holder et størst kcal underskudd. Spiser jeg noe tidlig så må jeg fortsette å fylle på jevlig for blodsukkeret sin del. og da kan det bli vnskelig men så lite kcal. Så jeg faster til kl 11-12 ,da er jeg i toppform,når jeg ikke enda har fått spist noe..blodsukkeret er jo stabilt da:)

Så kl 1130 satser jeg på frokost:

frokost: 40 gram havregrøt,30 g metapure banan og jordbær ,kaffe og omega 3.

2 Riskaker etter trening for rast karbotilførsel.

Lunsj: 150 g cottage cheese,100 g mager vaniljekesam,20 g metapure vanilje,to ss rosiner,kanel.


middag: Pizza med salat og mager kesam dressing.

kvelds: 2 speltomper med peanutsmør og bringebærsyltetøy

kveldskos:funlightgele




 
dagens trening: helkropps program mens jeg er i lavere underskudd.

oppvarming 20 min

biceps 8 kg(en arm)

knebøy 25 kg

utfall 27 kg

triceps 8 kg(en arm)

roing smalt 7 kg(14 kg)

roing bredt 5 kg(10 kg)

enarmsroing 12 kg(24kg)

skulderpress 15 kg(en arm 7,5 kg)

arnoldpress 7kg

benkpress 26 kg( En arm 13 kg)

brystpress 20 kg

markløft55-65 kg

sidehev 10 kg(en arm 5 kg)

mage 3x12 rette magemuskler

3x12 skrå muskler

planke 1 min

nedtrapping 10 min med cardio og  5  min strekking.

 
Søndag og lørdags synder skal vekk;) Selv om d ike var så voldsmt akkurat:D

frokosten er forært: omelett med et egg og 3 hvitter og skinkebiter og noen små vita hjertego oste skiver og krydderier:)

trening:

Oppvarming i 10 min
 

biceps 8 ,5kg(en arm) 3x12

utfall 28 kg 3x12

triceps 8,5 kg(en arm)+ et dropp sett 24 reps 5 kg

Franskpress: 14 kg-3x12 + dropp sett 24 reps 8,5 kg

roing smalt 16 kg 3x12

roing bredt 5 kg(10 kg)

enarmsroing 13 kg 3x12

skulderpress 17 kg

markløft: 56 kg-3x8

sidehev 8 kg 3x12

mage 3x15 rette magemuskler

3x15 skrå muskler

planke 1 min.

nedtrapping 10 min og  5  min strekking.


Nuh skal riskaker og skyr med bær og prottispulver fortæres;D

 
Back
Topp