Tragisk ulykke:( *link til FVN*

snuppa08

Glad i forumet
http://www.fvn.no/lokalt/lister/article706117.ece

Stakkars lille jente,som har mistet både mammaen og pappaen sin[:(][:(]

Tenner ett lys[:(]

Ånei, stakkars jenta[:(]

huff forferdelig[:(][:(] får støkk i meg.

tenner ett lys for jenten og familien hennes[:(][:(]

ORIGINAL: Bello

Jeg kjenner jeg koker[:@] Og blir utrolig lei meg[:(] Farlige forbikjøringer er det så utrolig mye av!

[:(]stakars

uff,stakkars jenta[:(][:(][:(]
blir helt kvalm jeg..[:(] uff..

ORIGINAL: AB

Jeg kjenner jeg koker[:@] Og blir utrolig lei meg[:(] Farlige forbikjøringer er det så utrolig mye av!

Sign!

ORIGINAL: *mamma87*

ORIGINAL: Bello

kjempetragisk..huff..[:(]

ORIGINAL: AB

Og elendige norske veier er det enda mer av. Hadde det vært flere forbikjøringsmuligheter hadde man straks sluppet flere ulykker som oppstår når folk er møkkalei av å ligge i kø og til slutt foretar galmans-forbikjøringer. Det var forbikjøringsfelt (slik jeg har forstått det) her hvor denne ulykken skjedde, og bilen som kom over i motsatt kjøreretning hadde foretatt forbikjøring av en lang kø og skulle "bare" forbi den siste bilen men klarte det ikke og sneia borti fronten på den noe som gjorde at den havnet på feil side. Og hvor blir det av midtdelerne? Husker da vi en sommer lå i eviglang kø i 12 mil, i 60 km/t, fordi italienske turister i campingbil skulle ha med seg alt på turen over fjellet. Det ble flere farlige forbikjøringer for folk blir møkka leie til slutt. Etter 12 mil kom vi oss endelig forbi dem også, og vi hadde campingvogn på slep. [:-] 

For øvrig, stakkars liten jente... [&o] Og alle pårørende ellers...[&o] 

Utrolig tragisk, ja..[:(][:(]
Har gått med klump i halsen i hele dag, var først redd for at det var noen lokale. Når beskeden kom om at det ikke var det , men at ei jente hadde mista begge foreldrene og to små barn var alvorlig skada, så ble jeg dårlig og veldig trist..

Det er ikke rart at en ulykke skjedde der, for er en ikke kjent, er det kjempe skummelt. Det er egentlig ikke ett forbikjøringsfelt, men ett felt for de som kommer fra vest og ett felt for de som kommer fra byen og skal inn på E-39. Det står ingen skilt om når disse feltene slutter, og det ser ut som at de varer lenger enn de gjør.. 

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Nei, huff.. Mange tanka te alle dei pårørande, å ein ekstra tanke te den stakkars jento så har mista begge foreldrene sine..[:(]

Back
Topp