Tragi-komisk....(Lang!)

MICAmor

Forumet er livet
VIP
[:)]Som noen kansje har fått med seg så bor pappa i Littauen.Og siden han har blitt "super-bestefar"(på tide,dette er det femte barnebarnet...)så synes han det er så morsomt å kjøpe babytøy.På mandag var han da på en butikk i Vilnius,for å shoppe garderobe til Alexander. Han strener inn,får tak i en dame som jobber der,og går amokk i hyllene[:D].Han kjøper fire av hver ting,og i str 68,74 og 86... Veldig lykkelig butikkpersonale når han var fedig!Han la alt i bilen sin,for han skulle fly til Norge på onsdag,så det var ikke noe poeng i å bære KOFFERTEN med babytøy opp i leiligheten.Han står opp tirsdag morgen,og da er bilen stjålet!!! Etter å ha annmeldt tyveriet, som tok hele tirsdag,dro han tilbake til babybutikken på onsdag,fikk tak i samme dame og kjøpte alle klærene en gang til[;)]. Damen var helt på styr,og til og med neide for pappa når han var ferdig med å handle! Hehe,lurer på om hun tror at han har firlinger på lur et sted...
Det hører med til historien at han utstte flyturen til Norge til fredag,for å være sikker på at han fik handlet klærene....
[:)]Jeg har ennå ikke kjøpt noe klær til Alexander jeg,men det er helt greit det.Han har jo vokst ut av mye som han ikke har hatt på seg en gang..[;)]

Trist at bilen ble stjålet da...men det er litt av en super bestefar...heldig du...[:D]

[:)]Han gjorde i alle fall både meg og en butikkdame veldig glade[:D]. Trist med bilen,men- det er desverre slik som hender.

[:D]Ja,babytøy og utstyr er veldig billig sett med norske øyne[;)]. Det er jo slik at prisen på en vare står i forhold til inntekten til folk. Og en industriarbeider der tjener ca. 3500n.kr i mnt. Så,altså veldig billig for oss. Dessuten er det de samme merkene på klærne som vi får her(på fru Lyng bla.) Et eks. en lue som på fru Lyng koster 148,-,kostet der 16 n.kr(8 litas..)

Hehe - tenker butikkdama var fornøyd da ja. For en snill bestefar da. [:)]

Back
Topp